Had je al bij Piaget gegluurd Han?
Op catawiki wel een limited set en een prijs om van te duizelen denk ik
Patek Philippe - Golden Ellipse Platinum - Special Set 100 Pieces Made - 5738p - Unisex - 2000-2010
48
Kavel 38396069
Ik vind deze ook wel mooi bij jouw collectie passen.
De serie Mad Men kan als inspiratie dienen als je aandacht hebt voor de horloge details
Het verbaast me dat de gouden horloges van @BH_ nog niet zijn benoemd of überhaupt weinig vintage horloges (behalve die connies). Niet allemaal even courant, kuch, maar zitten toch wel juweeltjes tussen. Hier een linkje naar een oude post van hem: Laat je gouden horloges zien!, maar je kunt ook even zijn profiel doorspitten.
Hele mooie klassieker !
Horror …
Waarom?
Te erg. Ik kom op dit leuke forum vaak mooie horloges tegen, soms wat minder mooi horloges, maar deze vind ik echt horror. Dit is trouwens mijn persoonlijke mening. Misschien had ik het wat genuanceerder moeten brengen. Ik hoop dat ik niemand beledigd heb, dat was niet mijn bedoeling.
Ben benieuwd wat je hier zo lelijk aan vind, geen aanval gewoon benieuwd.
Ik vind m ook niet mooi. Rare textuur op de kast en plaat.
De wijzerplaat vind ik nog wel enigszins acceptabel, de afwerking van de kast niet. Ik heb zelf een seiko in mijn verzameling en ik vind dat de afwerking van de kast daarvan heel mooi is.
Frosted is weer helemaal hot.
Okay, maar dat betekent niet direct dat je het mooi vindt.
Ik vind het wel wat hebben.
Piaget witgoud (10k ), handopwinder… Alleen de sunburst ontbreekt…
Sinn Meisterbund Limitiert - Ref. 6200 - Rosegold - No. 1/55 Stück - Box/Papiere - Jahr 2016 - 40mm - Handaufzug.
Seiko Grand Seiko SBGW255 Rare Limited 150 pieces