Wie van de drie?

Als je zo voor de “knobbel” draagt krijg je toch met elk horloge last van de kroon (guards)?

@Gisae:
Ja, prachtige klok zeg!! Maar ander budget ws?

1 like

De crown guard van de SKX loopt licht naar de pols toe met een vrij scherpe punt.

Price $349 incl shipping on rubber
Price $419 incl shipping on rubber and bracelet

Ik heb mijne via WUS van een Noor over genomen en er een strapcode super engineer II bij gekocht.

1 like

Ik zou voor de Karlskrona gaan.
Lekker eens iets anders.
Skx loopt half HF al mee
:zipper_mouth_face:

2 likes

True. Maar dan is een Speedy of Submariner dus ook geen optie meer voor je Igor?:wink:

2 likes

Uh nope!:sweat_smile:

2 likes

Dat is de ellende
 Elke keer als ik in “het echie” weer een forumlid tegenkomt baal je dan keihard! :wink:

Ik zou overigens voor de Seiko gaan. Vind de andere niet mooi, te dik en te groot

2 likes

Keuzes maken wordt er niet makkelijker op, hahahaha. Maar goed, eerst nog even mijn Prometheus Poseidon verkopen/ruilen
 :wink:

1 like

De SKX uiteraard

3 likes

@Gisae
Heb jij de 42mm of de 45mm A1?

Wat dachten jullie van deze skx007 mod. Soort skx007 MM.

4 likes

Hallo Elmar,

Ik ben niet zo van het modden.
De 007 laten zoals hij is.
Het is een prima tool diver :thumbsup:

Redelijk wat mensen hier hebben er een
maar irl zal je hem weinig of nooit tegenkomen.

Succes!

Grt.

1 like

Sbcm023

Ben ik hier nou de Seiko nerd?

Google maar, ook in vergelijking met skx007

1 like

@frenk
Je hebt helemaal gelijk. Tis niet eens een automaat die sbcm023. Ik had beter moeten google.
Thanks.

Ik heb goede ervaringen met Borealis (gebruiken vaak een Seiko-uurwerk en hebben saffierglas en een keramische bezel-inlay) maar een SKX is altijd een goede keus. Succes!

1 like

Of: https://uhrforum.de/kemmner-007-neuwertig-t266412

1 like

Zonder twijfel de SKX007. Waarom?

Verder, ja je ziet best veel SKX007 op Horlogeforum. Samen met enkele andere klassiekers als de Submariner en Speedmaster, een echte forumlieveling. Maar twee dingen hierover.
1 Een horloge dat populair is onder horlogeliefhebbers is meestal een heel goed horloge.:thumbsup:
2 In de echte wereld zie je zelden een SkX007. Ik ben er de afgelopen tien jaar bijvoorbeeld (buiten horloge- evenementen en meetings) precies Ă©Ă©n keer een ‘in het wild’ tegengekomen. Het is bepaald niet zo dat iedereen ermee loopt.:slight_smile:

Succes en veel plezier met het kiezen van je nieuwe horloge!

1 like

Hoi,

Was geen verwijt. Ik was alleen verbaasd dat ik het model moest noemen.:joy:.

1 like

Begin toch steeds meer naar de 007 klassieker te neigen. Ben alleen nog in afwachting van een koper van mijn Prometheus Poseidon op Marktplaats

Iemand nog interesse?
:smile:

Goed, dingen lopen nou eenmaal niet altijd zoals verwacht. Was ik nu dan toch echt zeker van het feit dat de SKX007 er zou gaan komen
koop ik ineens een TWCO sea rescue dive watch :smile:
Had al vaker naar deze (redelijk zeldzame) tool achtige diver zitten kijken en nu kwam hij ineens voorbij. Hebben dacht ik! Ga hem van de week ophalen. Dusssss
de SKX007 moet “helaas” nog even wachten, want komen gaat hij zekers (ooit).

Gr. Elmar


2 likes