Wie weet waar ik goedkoop een TAG-Heuer Carrera Calibre kan vinden?

Edwin ?

Tsja, dat ontgroenen doen we grondig.

3 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Hahahaha, komt denk ik door het weer :joy:

geniale site lol.

Zou dit wat kunne zijn. Ben namelijk wat huiverig voor marktplaats. Er is een bod gedaan van 1500

Inderdaad scherp van je, een Tag Heuer is inderdaad een “goedkoop” horloge, gewoon niet aan beginnen, slechte service ook…

1 like

Even serieus Edwin wat wil je nou ? Je plaatst een mini screenshot van marktplaats, moeten wij nu als een dolle op marktplaats gaan kijken en de zaak voor je uitzoeken ?
Misschien is die aanbieding bij de outlet zo een slechte deal nog niet, kijk eens internationaal op sites en vergelijk. Blijkt de outlet deal een goede prijs te zijn en je kan het betalen dan gewoon doen.

2 likes

Idd. dan weet je zeker dat het goed zit. Goedkoop is duurkoop.

Ach mannen…dit topic kun je toch echt niet serieus nemen. Ik doe niet eens een poging.

:sunglasses:

2 likes

Na vanmiddag wou ik weer eens een ( beetje ) behulpzaam zijn :grin:

1 like

:grinning: Well done (het was geen verkeerde gedachte ;))

1 like

Welkom… als dat nog lukt.

Jongens, ik snap dat t mooi weer is. Maar ook 1 Day flies kunnen we toch normaal behandelen?

Of lopen we poketrolls te vangen?

2 likes

Ik had de advertentie ook gezien. Nu heb ik zelf een CV2010 (net als in de ad, als ik het goed heb), maar € 2500 mag je hem straks komen halen. Ik vind het nogal aan de prijs, maar ik ben geen ‘kenner’.
Biedingen op MP zijn sowieso overrated. Ik zou eens op watchrecon.com kijken, Uhrforum of HF in de gaten blijven houden.

1 like

Ergens heb je natuurlijk wel gelijk, maar ik denk dat zoiemand het grotendeels aan zichzelf te wijten heeft omdat men niet de moeite neemt om zichzelf eerst ook even kort voor te stellen. Als je dat wel doet dan geeft het een goede indruk, en dan zie je dat alle leden prima behulpzaam zijn.

1 like

Vind je? :slight_smile: Het is hier geen Twitter of Facebook waar je onaangekondigd tegen elkaar maar gaat lopen roepen? Volgens mij is het juist de bedoeling om een community te hebben waar mensen elkaar enigszins leren kennen.

2 likes

En ook @daffie, jullie hebben ook wel een punt.
Zal wel gedeeltelink Door mn opvoedig/cultuur komen waar we altijd maar glimlachen en driedubbele salto buigingen maken voor elke klant…

Ik help even makkelijk een klant die vrolijk binnenkomt en even n praatje komt maken, als iemand die snel iets wilt kopen.

Op n forum ligt dat natuurlijk wat anders. Even voorstellen zou idd wel netjes zijn. Al was maar heel basic Ik ben zus&zo en heb lang geen horloge gedragen, maar nu begint steeds meer de interesse te komen voor mooi mechanisch klokje. Etc.
Heb dan ook gezien dat er dan meer behulpzame reacties komen.

2 likes

Exact…dat is dan ook het enige dat mij tegen de borst stuit vwb dit soort snelle/korte binnenkomers van nieuwe leden. Voor de rest reken ik het mijzelf aan dat ik toch (relatief negatief) reageer…en dat is ook weer niet nodig. Leer-momentje :blush:

2 likes

Ik was ook geschorst…heel weekend…balen…maar kon het wel begrijpen…
Jij niet kennelijk :blush: