Waar zie je die??? Zou wel erg vet zijn zeg.
Dit is wel echt een extreem gare fake. Wie koopt nou zoiets?
Ben benieuwd naar een foto van de Rolex die volgens de dealer ‘echt’ is. Wil je die delen?
De 2e van de onderkant gezien met een vlag oid op de wijzerplaat.
Doe even wat meer moeite joh. Alles van een afstandje op tafel flikkeren en dan moeten wij maar even vertellen of het wat is?
100% nep en graag een foto van de ‘Rolex’ welke door de juwelier als echt is bestempeld…
Vind ook wel boeiend dat er een glaasje met cyclops op zit terwijl daar helemaal geen datum onder zit.
Ik ben volledig tegen het direct afbranden van nieuwe leden die zich niet voorstellen, ze weten immers niet dat ze dit moeten doen… maar deze vraagt er toch een beetje om…
Volgens mij is er wel een datumvenster aanwezig, door de hoek waarin de foto is genomen echter moeilijk zichtbaar.
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben je ziet nog iets schemeren linksonder in het hoekje van de cyclops.
Rommelig topic dit! Ik haak af
Misschien tip voor de mods: pin een topic vast dat heet “quick start guide nieuwe forumleden” met hierin wat do’s and don’ts. Dit zou dit soort topics (althans de start) en sommige reacties voorkomen?
Ik kocht laatst een oude werkbank, prima ding nog. Kon er voor 5 tientjes twee dozen zooi bij kopen. Toch maar gedaan. Na een beetje wroeten bleek ik m’n 5 tientjes er al snel uit te hebben. O.a. een koffertje vol met kermisklokkies; zit allicht nog wat bruikbaars tussen. En dan nu on-topic…
…ook twee exact dezelfde Rolex-neppertjes als die ik hier zie.
Sorry voor de wat late reactie hoor, maar ik ben niet zo’n Rolex man, dus had deze post nog niet bekeken. Maar ja, waar gaat het nu helemaal over? Hier over?
Nou dat lijkt me duidelijk. Daar zit toch niemand op te wachten hier?
Als ik naar een rommelmarkt wil om te scoren dan beslis ik dat zelf wel. Maar dat hoef ik dan toch niet hier tegen te komen? 1 week aangemeld en dan zo’n topic!
Normaal ben ik niet zo gauw kritisch of onvriendelijk tegen nieuwe ‘leden’ die gelijk met een taxatieverzoek komen of de inhoud van de zolder over ons uitstorten, maar deze persoon maakt het wel heel bont.
Moderators: slot er op en een dikke waarschuwing naar TS. Misschien maar gelijk een ban?
Sorry hoor, maar ben vandaag in een niet zo tolerante bui…
man man man, ben je je ochtendritueel vergeten??..
Maar je hebt wel gelijk…enigszinds…de beste man had overigens wel een echte (dames) Rolex te pakken.
Lelijk maar ja rolex is rolex. Had hij deze te koop staan op mp of zo?
Ik weet alleen dat er een topic voor geopend was en dat ik wat info erover gevonden had.
Whaha!
Minimaal 10k! Dat wordt cashen!!
Ik wil zaterdag wel even voor je in de Fanshop kijken
Laatste bericht
4 dagen
Gezien
4 dagen
Bekeken
58
Trustlevel
nieuw lid
TS gelooft het wel denk ik