Wie zou dit dit mooie vintage elektronische horloge (Hamilton Electric) kunnen servicen?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Heb voor de zichtbaarheid je titel wat aangepast. Hoop dat je dat OK vindt.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik kan je helaas niet mijn diensten aanbieden t.b.v. het servicen maar je krijgt wel mijn complimenten voor het mooie klokje. Ik ben echt gek op jaren 70 en 80 horloges! Thumbs up en succes met zoeken naar een eh jaren 70 techneut :wink:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

'k geloof dat hier een ESA Dynotron of vergelijkbaar uurwerk in zit… daar zijn wel wat dingetjes mee die je “wel even moet weten” als je die gaat smeren… moeilijk is het niet… maar … je moet het net even weten…

'k heb er zelf helaas de tijd niet voor… 'k zit tot over mijn kruin in het werk momenteel, maar ik weet dat er Forumleden zijn die voor een transistoruurwerkje (want dat zit er hoogstwaarschijnlijk in) hun hand niet omdraaien…

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Wellicht @Inca ?

1 like

Het is maar een ideetje, en geen idee mbt de kosten maar in Nijkerk zit ene "Gerrit Hendriksen"
die doet in Accutron horloges,mogelijk kan hij met een dynotron ook wel wat beginnen

http://www.accutron.nl/

1 like

Heb erg goede ervaring met http://electric-watches.co.uk/ heb m’n lip Nautic Ski electronic daar 'n beurt laten geven.

1 like

Klopt, hij was ook degene die mijn Omega Megasonic heeft geserviced. Als je die uitelkaar durft te halen dan is zo’n dynotron een peuleschil.

1 like

En anders Nico Rijsman uit Culemborg? Hij heeft mijn Omega f300 in perfecte staat afgeleverd. Loopt al jaren als een zonnetje.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik ga zoeken :slight_smile:

En gevonden in 2014

Horlogemakerij Rijsman nico@horlogemakerij.nl

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik zou het graag doen, maar het ontbreekt me op het moment aan tijd.

1 like

Ik ook. Heb sinds 2014 geen contact gehad. Lijkt me leuk als je nog eens verslag doet. Hij heeft mijn horloge zowel mechanisch als cosmetisch (kast opmaak) heel netjes afgeleverd. :thumbsup:.

1 like