ik ga ook weer eens kijken !
Ik ga eigenlijk altijd echter was de laatste editie tijdens mijn vakantie.
Dus nu helemaal de behoefte om te gaan
Maar heb ook niet voor niets een abonnement genomenā¦
Voor jou ook een goed reden voor een nieuwe aanwinstā¦hihi
Wie weet tot ziens in de Rikketik
absoluut
Het is ook makkelijk met omrekenen hoe oud je toen-en-toen was
1983? oh toen was ik 13.
1997? oh toen was ik 27.
Via via heb ik gehoord, dat Cee Lo Green en Jan Vis ook weer eens gaan meekomen naar de Rikketik, version Okt.'19.
Zelf kan ik niet komen, want ik heb verplichtingen elders die zondag.
Ik ga dit keer waarschijnlijk ook. Mijn bouwjaar is 1989, dus makkelijk te herkennen tussen al die fossielen.
Afhankelijk vanaf wanneer je jarig bent ben je een groot deel van het jaar nog 12 of 26 respectievelijk dan
Maar zo oud als je eruit ziet zal je nooit wordenā¦
ā¦grapje!
Neuh, niet te moeilijk doen. Gewoon afronden naar boven.
Misschien kom ik ook weer dit keer.
Nog nooit geweest. Is het de moeite waard? Wat is er zoal te zien?
Veel vintage horloges, wat horlogebandjes en klokken. Monsterwatches met nieuwe Seikoās. Ook veel troep, frankenwatches. Onderdelen, reparatiespulletjes.
Ohw en veel oude mannetjes!
Maar, even objectief gezienā¦de moeite waard om vanuit de Kop van Noord-Holland af te reizen of zeg je van: bespaar je de moeiteā¦?
Leuk om eens te zien hoor. Maar met name leuk als je van vintage horloges houdt
Tja, ik moet uit Twente komen ervoor. Vindt het wel weer eens leuk om te gaan. Dat kan niemand voor je bepalen denk ik.
Houd je ervan om internet af te struinen op zoek naar een leuke vintage? Zo ja dan is het wellicht de moeite waard. Houd je meer van nieuwe horloges bekijken bij een juwelier dan zou ik thuis blijven.
Thanx. Ik zet hem in de agenda. Mocht ik verder niks boeiends te doen hebben denk ik dat ik een kijkje ga nemen.
Ja, en in 2077 ben je dan misschien 94 of, wie weet, al aan het hemelen
Gewoon eens een kijkje gaan nemen! Ben afgelopen juli voor het eerst geweest en vond het erg leuk.
Je kan er voor weinig mooie nieuwe bandjes kopen. Ook ligt er erg veel vintage
Die geven me altijd een gniffel, ontmoedig ze niet