Williams

Prettig zaken gedaan met williams.
Was mijn eerste aankoop uit het buitenland via dit forum en smaakt naar meer :wink:

1 like

Recent een horloge verkocht aan Williams. Was mijn eerste verkoop naar het buitenland.
Snelle en prettige afhandeling

1 like

Seiko Monster overgenomen. Snel en correcte mailwisseling. Goed verpakt binnen gekregen dus dikke prima!
Williams is good to go :wink:

1 like

Citizen Orca van Williams gekocht. Was mijn 1e aankoop via horlogeforum en verliep perfect!
Netjes verpakt en verzonden!

1 like

Hier ook prettig zaken gedaan met Williams. Recent een Citizen overgenomen, horloge was zoals omschreven en is netjes verpakt naar mij opgestuurd. Je moet alleen iets meer geduld hebben als het via een Kiala punt verzonden wordt.

mvg. Hans

1 like

Dank voor de leuke reacties, kiala doe ik om 2 redenen: Ben het beu om 17/18 euro te betalen om een pakje aangetekend naar NL te sturen en van B naar NL sturen met kiala gaat veeeel sneller dan met de post…

Obris Morgan rubberband verkocht aan Williams. Snelle communicatie en afhandeling betaling, top!

1 like

Bandje overgenomen van Sam. Goede communicatie en snelle verzending. Top !!!

1 like

Horloge verkocht aan Sam, vlotte en fijne transactie! Bedankt @williams :+1:

1 like

:+1: :+1: :+1:
Super !
Zeer vlot betaald
Zeer goede communicatie
En na een zeer domme fout van mij zeer tof gebleven
en erg goed afgehandeld
Bedankt @williams !!!
:+1: :+1: :+1:

1 like

Bandje van @williams gekocht: prima verlopen allemaal, aanrader!

1 like

Vandaag kwam een Lumpy band voor mijn Seiko SKX009 binnen, gekocht bij Sam (@Williams). De prijs was heel schappelijk, verzending bijzonder snel en de band zag er prima uit. Kortom, weer een uitstekende koopervaring met het forum en vooral met Sam.

Bedankt,

Coos

1 like

Seamaster stalen band overgenomen van @williams en alles is keurig verlopen. Band is in zeer goede staat en zelfs beter dan verwacht. Aanrader.

1 like

Horloge verkocht aan @williams, alles weer vlot en netjes geregeld :+1:

1 like

Horloge overgenomen van Sam @williams Vlotte en leuke communicatie, fraai horloge geheel conform beschrijving, prima verpakt en snel verzonden. Kan Sam dan ook van harte aanbevelen.

1 like

Leuk contact met Sam, vlotte reactie en zijn bod was goed. Snel een bevestiging van betaling gekregen.
Kortom, @williams is een aanrader.

Mooie deal met @williams gesloten. Het horloge was snel verzonden en te volgen. Keurig volgens verwachting met een leuke extra. Dank :+1:

1 like

Hier ook niets dan lof voor Sam. TH Aquagraph voor een zeer nette prijs overgenomen. Horloge is zoals beschreven en de communicatie verliep vlot en correct. Dank voor de samenwerking!

Groeten
Rutger

Horloge verkocht aan Sam @williams. Wederom een leuke en sympathieke deal! Aanbevelenswaardig :+1:t3:

1 like