Windhund

Vertel mij wat, ik heb ze op de foto moeten zetten

Horloge verkocht aan Onno, prima communicatie en vlotte betaling. Helemaal top!!

1 like

Hier ook een dikke duim voor Windhund :thumbsup:

Vlotte deal en alles als beschreven, super :slight_smile:

1 like

Hele leuke deal en toffe communicatie gehad met @Windhund. Zaak was zeer snel beklonken en afgehandeld. Ik kan @Windhund zeker aanraden :thumbsup:

1 like

Snelle en goede comminucatie. 2 dagen later had ik een paar mooie straps op de mat liggen! :thumbsup:

@windhund is zeker een aanrader!
Goede en duidelijke communicatie en een snelle deal kunnen maken :thumbsup:

1 like

Bandje overgenomen van @windhund, prettig zaken doen en bliksemsnel verzonden. Topper!

1 like

Horloge overgenomen van @windhund, fijne communicatie en prima verzending, bedankt!

1 like

Van Onno een mooie Glycine overgenomen. Goede deal gemaakt en snel ontvangen. Dank voor de deal en wellicht tot een volgende keer!

Leuke, snelle en prettige deal gedaan met Windhund / Onno.

Helemaal vlekkeloos, horloge was zelfs al onderweg voordat de betaling overgemaakt was. :thumbsup:

Leuke ruildeal met @Windhund kunnen maken. De communicatie en verzending verliepen zeer soepel.
Bovendien een echte liefhebber! Aanrader :+1:

1 like

Klokje gekocht van @Windhund en daarmee een heel positieve ervaring achter de rug.

Snelle communicatie, afhandeling en verzending en dat ook nog eens in een aantrekkelijke deal, helemaal goed!:+1:

1 like

Vorige week mijn Blumo op de HF-markt gezet voor een nette prijs. Dat vond Onno ook, dus de deal was snel beklonken.

Erg leuk contact daarna nog via PB over allerlei horloges. En aangezien het ook een Grunniger is, zullen we elkaar nog wel eens tegen komen. Onno bedankt en veel plezier met de Blumo!

Net de Speedy Mitsukoshi mod van @Windhund overgenomen. Snelle reacties, horloge exact als omschreven en: ze bestaan nog. Horloge gepost voordat het geld bij hem binnen was. Gaat niet om lullige bedragen. TOP :+1:t2::+1:t2:

3 likes

Dank voor de positieve review. Dat zo maar versturen doe ik overigens alleen bij forumleden met een prima reputatie.

2 likes

Bedankt voor de fijne communicatie wbt de IWC. Bedrag snel overgemaakt. :+1: voor @Windhund!

3 likes

Dank! Ik ben zo blij als een kind met de Aquatimer! Samen met de Zenith el Primero de verrassing van het jaar voor mij!

En er is al behoorlijk wat langsgeweest!

3 likes

Ja hei een toppertje. Heb zelf nu een Ebel met El Primero 400 uurwerk. Ook een heel apart horloge. Maar klein met 38 mm…:slight_smile:

1 like

Shit dus die blijft voorlopig bij jou :joy::joy:

1 like

Zonder twijfel!

1 like