Windhund

Ik heb een horloge aan Windhund verkocht. Fijne vent, humor en zeer snelle betaling.
Heeft mij bovendien geholpen bij een aankoop via het uhrforum.

Kortom zeer aan te raden.

Afgelopen week aantal bandjes van Windhund overgenomen. Supersnelle verzending via de post, prettige afstemming. Absoluut aanbevolen!!

Ik heb een mooie Omega GMT aan Onno verkocht. Een vlotte en nette communicatie, voelde vertrouwd. Nog voor ik zeker wist dat het bedrag bijgeschreven stond had ik het horloge al op de post gedaan :smile: Aanrader!

Ik heb geen fijne nasmaak aan de contacten met meneer @windhund overgehouden. Horloge voor de overeengekomen prijs (na onderhandeling) van hem overgenomen (hierbij het spel beter dan hem te hebben gespeeld) en direct besloten hem niet te houden. Geen klik. Vervolgens dus weer (voor meer) te koop aangeboden (niet voor minder, duhhhh), wetende dat er altijd lager dan de vraagprijs geboden wordt. So works it. Uiteindelijk geen stuiver beter van geworden door een ruil via HF (wat een prima zaak is).

Ergste is nog dat je via allerlei topics een hoop geklaag van @windhund mag vernemen en via PB een belerende toon en een wijzende vinger. Dit soort mensen gebruikt het internet om mensen zwart te maken. Eerst geld verdienen en dan zeuren? Zucht. Vervolgens wordt en plein public gepost dat meneer een ander horloge best nog van mij had willen kopen, als ik normaal zou hebben gedaan of zoiets. Whatever.

Er is voldoende positiefs over mij te melden gelukkig en ik blijf dan ook vrolijk lachen.

You canā€™t win them all.

1 like

Het is briljant hoe zeer @motormuis de hand niet in eigen boezem weet te steken. Ik wil de heer @motormuis complimenteren met de gigantische dikte en stevigheid van zijn plaat. Dat moet enorm handig zijn, zoā€™n ding. :thumbsup:

9 likes

En nu gaan we maar weer aardig doen. Hier heeft niemand wat aan.

Uitstekende ervaring met Onno. Door Onno geleverde horloge conform beschrijving. Prettig contact en snelle levering. Kortom, aanrader!!

Onno heeft een horloge overgenomen van meā€¦zeer prettige en snelle afhandeling !

Geld overgemaakt en het pakketje opgestuurdā€¦terugkoppeling gekregen !

Aanrader wat mij betreftā€¦

Mooi duikertje overgenomen van Onno. Prompte communicatie ongeacht dag of tijd, en de verzending kon niet sneller :checkered_flag:. Helemaal top. Aanrader! :ok_hand::thumbsup:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Vertel mij wat, ik heb ze op de foto moeten zetten

Horloge verkocht aan Onno, prima communicatie en vlotte betaling. Helemaal top!!

1 like

Hier ook een dikke duim voor Windhund :thumbsup:

Vlotte deal en alles als beschreven, super :slight_smile:

1 like

Hele leuke deal en toffe communicatie gehad met @Windhund. Zaak was zeer snel beklonken en afgehandeld. Ik kan @Windhund zeker aanraden :thumbsup:

1 like

Snelle en goede comminucatie. 2 dagen later had ik een paar mooie straps op de mat liggen! :thumbsup:

@windhund is zeker een aanrader!
Goede en duidelijke communicatie en een snelle deal kunnen maken :thumbsup:

1 like

Bandje overgenomen van @windhund, prettig zaken doen en bliksemsnel verzonden. Topper!

1 like

Horloge overgenomen van @windhund, fijne communicatie en prima verzending, bedankt!

1 like

Van Onno een mooie Glycine overgenomen. Goede deal gemaakt en snel ontvangen. Dank voor de deal en wellicht tot een volgende keer!

Leuke, snelle en prettige deal gedaan met Windhund / Onno.

Helemaal vlekkeloos, horloge was zelfs al onderweg voordat de betaling overgemaakt was. :thumbsup: