Workshop of cursus

Ik zie allemaal liefhebbers die al aardig weten hoe horloges werken eruit zien van binnen en zelf onderhoud doen.
Ik zou zo graag veel meer leren en willen oefenen… Ik zag online een aantal hele dure workshops van 2000-2500 euro. Met mijn 5 kinderen wordt dat hem niet en op mijn leeftijd overstappen uit de zorg en terug naar school in schoon hoven zal mijn hypotheker niet fijn vinden. Wie weet iemand die geduldig is en evt iemand het eea wil leren?

5 likes

Houd de clinics van @vinwat in de gaten, zoals deze:

:slightly_smiling_face:

4 likes

Jammer 9 juli is al voorbij… Dan heeft de 2de datum vast geen nut?

Bill

Hoi Bill,

Dat is niet per se gezegd. Als een eerste kennismaking zou je denk ik best langs kunnen komen. @lassale kan je meer vertellen over de inhoud van die avond en de locatie. Het is er sowieso gezellig.

2 likes

Ik heb je een PBtje gestuurd :+1:

2 likes

Dan zou ik gelijk even vragen mijn nickname aan te passen.

6 likes

It all makes sense now.

@Kontenwasser70, ik ga je de tip geven om met zo’n gebruikersnaam je echte voor- en achternaam uit je profiel te halen.

4 likes

En als je komt de 23e, neem dan meteen je Pronto horloge mee. Dan ga je een hoop te weten komen, en misschien kan je hem daarna zelf nog fixen ook voor je pa!

1 like

De clinics die in Rotterdam gegeven worden, zijn de moeite waard. Zoals al werd aangegeven kan @lassale je hier meer informatie over geven.
Ik vond het ieder geval de moeite waard.

2 likes