Yema

Tja, zo ben je aan het overwegen om je hobby te beëindigen en dan komt er ineens toch weer een klokje bij :smile:

Forumlid JackW had nl. onthouden dat ik zijn Yema chronograph erg leuk vond dus toen hij me eergisteren een berichtje stuurde om me te laten weten dat hij hem wilde gaan verkopen was de deal snel rond.

Nogmaals hartelijk dank Hidde!!!

Tja, en nu nog maar eens denken wat ik ga doen, de verzameling opdoeken of toch nog maar even doorgaan…

14 likes

In ieder geval een nieuwe doos kopen en verzameling houden! Ziet er geweldig uit :wink:

1 like

@XXoF Doek maar op en geef ze aan mij :stuck_out_tongue_winking_eye: Prachtige verzameling !

Een heerlijke combinatie vintage klokken, en die off white dial voegt echt wat toe!

Mooie klokjes marc
Ga zo door

Prachtig horloge en prachtige collectie!

Maar kun je eens toelichten hoe dat zit met dat “hobby beëindigen”? Dat je bv geld wilt vrijmaken voor iets anders, of dat iemand een collectie wil reduceren, dat kan ik begrijpen. Maar je passie voor iets kan toch niet zo maar verdwijnen?
Gecharcheerd klinkt het als “vanaf vandaag hou ik niet meer van Indisch eten” of “vanaf vandaag ben ik niet meer gefacineerd door motorfietsen/single malt whiskey/baseball/vrouwen met kuiltjes in de wangen/zomeravonden”. En ook als je je collectie reduceert kan het toch nog steeds je “hobby” zijn?

Mijn beste,

Een gezaghebbende aanwinst!!
Het verzamelen waardig. :watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Een prachtig horloge, van een merk wat niet zo vaak voorbij komt.

(tu) dus !!

En ja, aan Hidde heb je ook wat. No nonsens member. !! Ook (tu) dus.

:relaxed:

Elf.

P.S. hooked forever.

1 like

Ach je moet XXof niet zo serieus nemen… :wink:

Hij wil zijn collectie opdoeken ,maar tegelijkertijd wordt hij verlieft op een Yema? :smile:

Coole aanwinst! :+1:

En dat horlogekistje…

Pfffffff…

Toen ruig nog stijlvol was! :+1:

Lekker hoor!

Groeten,

Noel.

Ja is zo . 't is de nieuwe Dreski.

Elf.

Ja die heeft er ook een houtje van :smile:

Lekker Marc, hij is goed op z’n plek in jouw kistje. Geniet ervan!

1 like

Mooie horloges!

Prachtige collectie Marc, gewoon lekker doorgaan!

Prachtig die YEMA :+1:

En dat virus… gaat nooit meer weg :stuck_out_tongue_winking_eye:

Grt.

@XXoF wat een prachtige verzameling. Nooit wegdoen krijg je spijt van denk ik.

Maar mocht de timex weg gaan ben ik zeer geïnteresseerd als F1 liefhebber :stuck_out_tongue:

Mooie nieuwe aanwinst, en vooral een indrukwekkende verzameling Heuer’s zeg!

1 like

Bedankt voor de leuke reacties allemaal :+1:

3 likes