Your girl needs help

Welkom!
Mijn vrouw heeft zichzelf een omega van 28mm cadeau gedaan dit weekend. Veel eleganter dan die tag heuer aquaracers in hetzelfde formaat

8 likes

Beide perfect voor een vrouw met smalle pols!

6 likes

Gelukkig heb ik er zelf wel even lol om gehadšŸ˜†

1 like

Een dj 36 voor kleine/dunne polsen kan idd overkill zijn en te patserig.
Mijn vrouw sport 4dg in de week, is 1.78. Een 36mm staat haar perfect. Bij haar is glimmen en schitteren juist prachtig (vind ik), juist omdat ze voor de rest weinig tot geen juwelen draagt en zich super ingetogen/sportief kleed.

Zo zie je maar: een horloge is erg persoonlijk.
Mijn advies aan iedereen die ergens een klok ziet en er ā€˜verliefdā€™ op word: ga langs en ga passen, voelen, wegen, aaien, wat dan ook. Gewoon om te kijken of het gevoel wat je had blijft bestaan. Het is tenslotte een emotie (voor de meeste van ons).

3 likes

Toffe foto, met die jas ook :ok_hand: supergaaf

1 like

Hier hoort een Mercedes 500 sec bij :muscle::muscle:

2 likes

Altijd al of recentelijk?

(kan verschil maken voor de pols grootteā€¦)

2 likes

Er wordt een hoop topsegment aangeraden. is dit wat?


2 likes

Beste Joy,
welkom op HF!

1 like

100%! Als je het niet zeker weet, ga dan de winkels langs of zoek een leuke partner met een collectie.

Dit vind ik een stuk beter passen bij een kleine pols en ook redelijk betaalbaar vanaf de ā‚¬250 te vinden als je voor gold filled gaat.

Thanks! Eigenlijk vind ik echt bont niet kunnen, maar ik heb er ook altijd moeite mee om het weg te gooien.

Een oude Daimler ook goed? :stuck_out_tongue:

2 likes

Leuke suggestie inderdaad! En dat voor 150 piek.

3 likes

Deze oogt zeker stoer!

Bedankt voor de tip.
Ik ga me verdiepen in de Cartier Tank :+1:t3:

1 like

Hij moet ook in staal bestaan maar die kreeg ik zo snel niet gevonden.

Haha excuus dat me tekst inhoudt raar overkomt.
Ik heb zelf best een dunne pols dus veel horloges ogen daardoor vrij groot.
De prijs wat ik eraan kan uitgeven ligt rond de 200,-

Vintage vind ik persoonlijk vaak leuker dan het moderne. Een kleine heren maat kan natuurlijk ook ja! Thanks voor de tip

1 like

Haha nu klopt het weer @Fate_Amenable_To_Change!

2 likes

Hahaha ik zit vaak nog steeds in een struggle omdat vrouwen kleding vaak geen fatsoenlijke zakken hebben inderdaad :rofl::+1:t3:
Vandaar zoek ik een leuke polshorloge zodat mijn zakhorloge thuis kan blijven.

I like!!! Ik zal een paar verkoop websites opzoeken voor de submariner :pray:t4:

1 like

Niet onaardig bedoeld maar die ga je binnen je budget niet vinden :stuck_out_tongue: Zelfde geldt voor de Cartier!

2 likes