Zaterdag 21 mei 2016 meeting/borrel Groningen

Hallo allemaal,

De stemmen zijn geteld! :wink: en de keuze voor de meeting/borrel is gevallen op:

Datum: zaterdag 21 mei 2016.
Locatie: binnenstad Groningen (exacte locatie wordt middels PB medegedeeld)
Tijd: van 20:00 tot ?
Voor wie: leden van het HF welke minimaal 2 maanden lid zijn, of introducees van bekende leden.
Kosten: schatting €25 tot €35 (Aan de hand van het aantal inschrijvingen kan ik het kostenplaatje in orde maken. Het exacte bedrag moet ik je dus nog even verschuldigd blijven)

Ik heb een leuke locatie kunnen vinden die op deze zaterdag alleen voor ons toegankelijk zal zijn. Hier kunnen we elkaars horloges bewonderen en eens zonder toetsenbord met elkaar spreken. Ik zal zorgen voor hapjes en andere lekkernijen, maar ga er gezien het tijdstip wel vanuit dat iedereen de avondmaaltijd al genuttigd heeft.

Dus lijkt het jou ook wel eens leuk om te zien wie er achter de nickname op het forum schuil gaat? Meld je dan vóór 1 mei aan bij mij via PB!

4 likes

Leuk initiatief, ook in dit topic. :slight_smile:
Ik houd het even in de gaten.

1 like

Ik ben er bij :slight_smile: pb volgt :wink:

1 like

Leuk initiatief, Groningen is natuurlijk ook een geweldige stad!

2 likes

Ik ga proberen erbij te zijn! Even wat dingen verschuiven​:wink::wink:

1 like

Goed bezig :+1:t2:

1 like

Ik ben dan 't land uit. Veel plezier voor degenen die gaan!

1 like

@SuperC @Windhund @Arie_Kabaalstra @goedie @anon33714818EV @ArjanV @LeenV @MartijnV @Aviamarino @Opdakje

En @ wie ik net vergeten heb :wink:

2 likes

Blijk ik op die datum een familiefeestje te hebben…
Ik probeer er bij te zijn maar heb er een zwaar hoofd in.

1 like

Ik moet tapas eten met rare gasten die avond…

4 likes

Heel leuk idee Jeffrey! Helaas heb ik een ander feestje. Ik probeer er zeker eens bij te zijn.:thumbsup:

Herstel, feestje is 's middags. Ik bekijk het nog even.

1 like

Ik heb de datum in de agenda vastgepind, ik ben er zeer waarschijnlijk wel bij maar hou nog even een slag om de arm i.v.m. een verjaardag.

1 like

Slecht nieuws. De locatie die ik in gedachten had is overboekt. Direct na de datumprikker heb ik gebeld en bleek er al een optie te zijn op 21 mei. Ik had nog stille hoop omdat het niet bevestigd was. Helaas net telefoon gekregen dat het feest inderdaad niet door kan gaan daar op 21 mei.

Ik wil er ook graag bij zijn maar durf nog niet met zekerheid te zeggen of ik kan. Eindtentamens heb ik dan ook en die kunnen nog wel eens spannend worden.

Ter info, de borrel gaat natuurlijk gewoon door op 21 mei! Tot op heden slechts 5 aanmeldingen, dus ik hoop op meer! :slight_smile:

Ik kom nog steeds, andere lokatie is ook erg leuk!

1 like

Aanwezig samen met @Markiey

1 like

Superleuk dat je het initiatief hiertoe genomen hebt Jeffrey. Ik lig waarschijnlijk op dat moment op apengaten of aan de zuurstof omdat ik me zo nodig moest bewijzen en op die dag de Viking Run loop…Desondanks: heel veel plezier!

1 like

Ah, snel even een douchje en daarna aansterken met een borrel en wat te happen in Groningen is ook geen straf toch :wink: Succes met de run! Kardingerun is het dan toch?

Edit: zie net dat die op 3 juli is :wink:

Nee Strong Viking Run in Spaarnewoude, Amsterdam. Opgegeven in een vlaag van verstandsverbijstering…