Zeer prettige ervaring met forumlid @PeterLC

Vorige week erg goed geholpen door @PeterLC
Ondanks dat hij nog bezig is met het bedrijfsklaar maken van z’n atelier, bereid om naar een paar horloges te kijken.

2 batterijtjes vervangen en alle stalen banden ultrasoon gereinigd, zagen er verfrissend uit!
Een tissot dames horloge gedemagnetiseerd, dus hij loopt weer netjes op tijd. Kroon en opwindas teruggeplaatst met een likje siliconenvet op de pakking.

Al met al een fijne en flexibele reparateur, met eerlijke en schappelijke prijzen. Ziet me zeker weer terug! Bedankt Peter!

9 likes

Weer een uitstekende ervaring met Peter!
Een echte liefhebber en meedenkende, flexibele en kundige man.
Vorige week mijn Breitling SOP gebracht voor een volle servicebeurt. Binnen een week was het klaar en vanmiddag weer om de pols! Hij loopt weer als nieuw, met een amplitude van 310. En hij ziet er als nieuw uit na een grondige reiniging!

Heel blij om zo snel geholpen te worden voor een schappelijke prijs. Kan hem echt aanbevelen! Bedankt Peter en tot de volgende keer​:smile::+1:

4 likes

Niets dan lof over @PeterLC!

Peter benaderde me met de vraag of hij iets kon betekenen voor me qua service voor het oude horloge van mijn vader. Dat is mij prima bevallen! Duidelijke communicatie in de vorm van foto’s en uitleg waardoor ik wist wat er aan de hand was met het horloge en welke stappen hij zou ondernemen om het horloge weer zo goed mogelijk in orde te krijgen. En dat is zeer goed gelukt mag ik wel zeggen! Na onderhoud een gangreserve van 45 uur (was 21 uur) en een amplitude van 245˚ (was 137˚)! Tevens het glaasje (ok, plastic ruitje) beetje gepolijst en na een week had ik weer een top-horloge!

Peter, enorm bedankt (nogmaals) en zeker tot ziens!

4 likes

Goede ervaring met PeterLC, ik heb zijn Steinhart over genomen. Hij reageert goed en vlot op berichten.
Betrouwbare verkoper!

@PeterLC, ik zag nog geen topic over jou in de zoekfunctie, klopt dat?

Klopt, dank daarvoor! :wink: En insgelijks, prima verlopen transactie, goede communicatie met de nieuwe eigenaar. :thumbsup:

Topper :+1:

@PeterLC Hier ook een zeer prettige verkoopervaring met Peter, vlot, vriendelijk, kortom voor herhaling vatbaar :thumbsup:

Prachtig boek mogen overnemen van PeterLC over mijn grail-watch: Speedmaster!
Boek, communicatie, afhandeling: alles prettig en zoals het hoort. Dank PeterLC!

Hier ook een dikke duim voor PeterLC :+1:

Prettig contact, vlotte verzending en alles bijzonder goed verpakt (kunnen een hoop een voorbeeld aan nemen ;-))

Bedankt!

1 like

Mijn Celsus 7733 Panda Dial “Monza” aan @PeterLC verkocht, vlotte deal, heldere, leuke communicatie per PB, snel betaald kortom een perfecte deal waardoor ik hem graag aanraad!

1 like

Top ervaring met @PeterLC

Donor mouvement overgenomen, vlotte communicatie en perfecte verzending.

Top ervaring met @PeterLC

Afgelopen zaterdag heeft @PeterLC via mij een werkbank gekocht, aardige vent en een vlotte afwikkeling!

1 like

Vakkundig, vlotte service en alleszins betaalbaar. Een aanrader voor service en reparatie van uw (vintage) horloge! Bedankt @PeterLC

2 likes

Wederom een horloge laten servicen door @PeterLC, deze keer een King Seiko Hi-beat. En wederom heeft hij weer een mirakel verricht door het horloge als nieuw te laten lopen! Bedankt voor de moeite en petje af voor zijn vakkundigheid!

1 like

Ook hier een zeer goede ervaring met @PeterLC! De rotor van mijn Tissot draaide niet, uiteindelijk heeft hij dit kunnen verhelpen. Door wat probleempjes was het veel meer werk dan gedacht, toch heeft Peter alles voor een ZÉÉR schappelijke prijs en zeer snel gedaan. Tijdens de reparatie werd ik ook goed op de hoogte gehouden d.m.v. berichtjes en foto’s.

Al met al een aanrader!

2 likes

En ook hier een erg tevreden klant van @PeterLC
Peter heeft behalve even een nieuw batterijtje in de Frederique Constant te zetten, mij tevens geholpen met de koop van mijn eerste Rolex. Peter was zo vriendelijk om zijn expertise en apparatuur beschikbaar te stellen om de originaliteit van het horloge te controleren. Peter nogmaals mijn dank hiervoor.

1 like

Wederom een zeer prettige ervaring met @PeterLC . Deze keer heeft hij een horloge voorzien van een servicebeurt. Ik werd netjes op de hoogte gehouden middels berichtjes en foto’s en na een week had ik het horloge al terug. Bedankt Peter!

1 like

Ook hier een -wederom- fijne ervaring met @PeterLC leuke, bereikbare kerel die vlot een nieuw glaasje op mijn HMT heeft gezet

1 like