Zelf je horloge samen stellen / Revolo

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden nietwaar?

Tóch heeft het zijn voordelen als de maat wat te groot is voor je… hoef je tenminste niet de bijna onmogelijke keuze te maken nietwaar?! :wink:

@Trash: Ik zie dat de crown er nog paar pixels buiten valt, omdat sommige kasten etc. smaller zijn dan anderen ( wat jullie nogmaals vast beter weten dan ik ). Zal kijken of ik hier de komende tijd nog wat kleine fixes aan kan doorvoeren, mits goedgekeurd :slight_smile: (mocht opdrachtgever meelezen).

Qua horloge voor mijzelf; ik heb op dit moment een Emporio Armani AR1451 Horloge 47 mm. Niet om het merk, kwaliteit of dergelijk, maar puur impulsief omdat ik hem erg strak vind en fijn (lees: zwaar) om de arm. Ik houd erg van zwart/wit combinaties qua stijl met misschien 1 felle kleur. Echter, ik heb telkens het gevoel dat ik een tweede ( en vast derde… ) horloge moet hebben om te kunnen wisselen. Hoewel mij dat ietswat het gevoel geeft als vrouw over te komen, is een horloge (geen smartwatch of iets) een van de weinige dingen die ik qua mode/stijl wel kan waarderen ( in plaats van kettingen en verzin het maar ).

Een Revolo zal naar grote waarschijnlijkheid mijn 2de horloge worden, gezien ik tijdens de ontwikkeling toch al wel een aantal mooie varianten voorbij heb mogen zien komen ( in het echt, maar in de configurator natuurlijk ook ). Zit dan b.v. te denken aan iets als dit:

Het ziet er goed uit,… Doel is bijna gehaald !
Ondertussen ben ik natuurlijk dagelijks bezig om verschillende modellen te proberen echter zie ik nu ook wel in dat het inderdaad vrij lastig is om een origineel ontwerp te maken :wink:
Ze hebben allemaal wel iets “bekends” , zullen we maar zeggen.

Maar hoe dan ook , kan niet wachten tot het daadwerkelijk door gaat.

Pieter.

3 likes

Nu na de kickstarter ook op “indiegogo” een introductie…

Ik vind ze best leuk… Met een q erin nu voor onder de 200,-… :+1:

Had deze gebouwd.:joy:

1 like

@isemantics

Weet jij wat de lugbreedtes zijn van de verschillende kasten?

Tnx!

1 like

@frenk: Heb het even voor je nagevraagd en kreeg als antwoord: “Het is 22mm voor alle huidige modellen”

1 like

Dank u voor de reactie! :+1:

1 like

Geen probleem :slight_smile: Zijn druk met vanalles bezig. Ik zal even nieuwe prioriteit toewijzen aan “Meer informatie/details toevoegen bij elk horloge en elke functionaliteit die horloge informatie toont” :slight_smile:

1 like

@isemantics

kan hem niet meer vinden op indiegogo? Actie eraf? Ik wilde net kijken of er nog plek was? @Bap ?

1 like

IndieGoGo is inderdaad stopgezet. (mijn woorden:) er is besloten de focus op de site en de producten te leggen, na succesvolle Kickstarter :slight_smile: . Ik heb ze jouw reactie doorgestuurd en laat wel weten wat ze mij zeggen. Fijne dag!

Ohw, das jammer want ook ik wilde nog instappen vanwege de dan aangeboden NATO band . :frowning:

Is er nog wat mogelijk dan ?
Pieter.

Dat kan nog zeker. Binnenkort openen we pre-order mogelijkheid op de website. Alles gaat dan gewoon via de website verlopen. Er komen ook nieuwe onderdelen in de configurator, zodat je nog wat meer type horloges kan maken :slight_smile: Daarnaast het bestelproces, meer informatie en andere elementen. Je kunt vast een horloge maken en die opsturen via de configurator, dan heeft Revolo in ieder geval je emailadres. Fijne dag!

Oké, thanks.
Ik heb al meegedaan aan de kickstarter en wacht nog geduldig af… Komt dan vanzelf goed waarschijnlijk .

Pieter.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Het heeft even wat langer moeten duren, maar de nieuwe wijzerplaten, lunettes en wat andere verbeteringen gaan vannacht online. Dan binnen 2 weken site update met content en bestelproces etc. IndieGoGo was niet de juiste stap en dat is gestopt. Focus op de horloges :slight_smile: . Ik ga nog wat koffie halen, mijn hoofd draait van al die wijzerplaten :smiley:

Edit: ook komen er nog zaken als: verzendwijzen, verpakkingskeuze, geschenken en andere zaken. Alles heeft echter tijd nodig en planning op meerdere vlakken. Zit zelf ook redelijk extern, dus heb er ook niet al het zicht op; maar er beweegt genoeg. Dus vat stoppen van IndieGoGo niet op als stagnatie van het project :slight_smile:

Ik had er ook al een mail aan gewaagd, vond dat er ineens heel veel radiostilte was ten opzichte van daarvoor.
Maar kreeg netjes een zeer uitgebreid antwoord. :thumbsup:

Mijn ontwerp stond/staat redelijk vast maar ja , wellicht meer keuze voor de tweede :wink:

Ook ik wacht (nog steeds) met spanning af.
Pieter.

@BadBoy: haha, het is ontzettend druk nu. Hoort er een beetje bij, is geen excuus, maar daardoor lopen er soms wat dingen uit. Wat betreft nieuwe onderdelen, heb zojuist een nieuwe serie wijzerplaten online gezet en lunettes

Check :grinning:

Hmmmm keuze’s keuze’s keuze’s.
Pieter.

haha :slight_smile: luxe problemen!

1 like
  • Slingert browser nog maar eens aan * :smiley: