Zelf je horloge samen stellen / Revolo

Ik ben de ontwikkelaar (niet bedenker/marketing/uitvoerder/etc) voor revolo-watches en kwam dit topic toevallig tegen bij actief Googleā€™n. Daarnaast ook zeker liefhebber van ā€œmooie klokjesā€ :slight_smile: Ik reageer hier niet vanuit Revolo, maar als mijzelf.

Airmannetje: De website is in beta versie online. We hebben een aantal punten nog om weg te werken, waarbij verbetering mobiele ervaring en meer informatie/beleving. Zal in de komende week updates krijgen. Mocht je andere ideeen hebben, bugs vinden of dergelijk; laat het Revolo het even weten via info@revolo-watches.com .
25tien: Ik ben bekend met iedereen in het project, maar spreek hier nu alleen vanuit mijn eigen rol. Als je een specifieke vraag hebt, kun je het beste gebruik maken van het contactformulier op de site of even bellen. Zijn echte vakmensen bij Revolo dus ze kunnen dit waarschijnlijk goed toelichten ( in ieder geval beter dan ik ).
Trash: Yes! :slight_smile:
TagEd: Begrijp ik. Ik heb de horloges gezien en om gehad in verschillende versies en configuraties. Ik ben geen horloge expert, maar als liefhebber ziet het er goed uit en draagt het fijn (en het toont de tijd! :wink ).

Zal men ook even wijzen op dit forum (als ze al niet bekend zijn hier) zodat deze feedback niet verloren gaat.

Fijne dag!

5 likes

Op mā€™n Android smartphone doet de configurator het ook niet.

Dank je wel voor je uitgebreide reactie!

Ik hoef niet zozeer extra informatie maar wilde je er op attenderen dat de website niet lekker loopt via mā€™n telefoon.
Als ik voor mezelf spreek ben ik een redelijk luie consument als het gaat om nieuwe websites gaat. Vind het leuk om ze te bezoeken en te bekijken, maar als het niet soepeltjes loopt of ik moet te veel klikken om aan informatie te komen haak ik af. Naar alle waarschijnlijk zal ik hierin niet de enige zijnā€¦ Ik verwacht dus dat de kans aanwezig is dat je hierdoor best wel wat nieuwe klanten kunt gaan verliezen.
Vandaar mijn feedback. Want ik gun iedere ondernemer die zijn ziel en zaligheid ergens in stopt een mooie kans!

1 like

@marnixmoed: Klopt, ik verwacht dat dit op nagenoeg elke mobiele telefoon op dit moment zo zal zijn. Hier wordt aan gewerkt.
@25tien: Geen probleem! Het probleem op telefoons wordt aan gewerkt. Waarschijnlijk eerst een functionele update (zodat je functioneel alles kan doen) en daarna een visuele update zodat het ook eenvoudig (qua UX) op mobiel werkt.
De website is ā€œeigenlijkā€ ook nog niet ā€œliveā€. Daarom zie je deze dingen nog. Je moet het zo zien ā€œjullie hebben een sneak peak gehad van de pre-final siteā€ :slight_smile: Ik ben het wat betreft de rest helemaal met je eens; het moet gewoon goed werken en anders steekt dat sommige mensen. Echter, dit is ook een proces waar helaas elke nieuwe website doorheen moet -> meerdere iteraties na launch nodig om het te perfectioneren en de ā€œkinderziektesā€ eruit te halen.

Kijk binnenkort nog eens op de site :slight_smile: . Fijne dag!

1 like

Maar dat was niet verteld!!
Nu ik aan dat prices heb meegewerkt, wat staat daar dan tegenover? :wink:

@25tien: Een zeer vriendschappelijke dank in de vorm van een goede pat on the back :smiley: en natuurlijk eeuwige roem in de loopgangen van de Revolo werkplaats. :smiley: fijn weekend!

2 likes

Kijkā€¦ Mijn droom is uitgekomen!! Bedankt!

Goed weekend ook voor jou!

1 like

Ik ben trouwens een nachtdier en nog lekker aan het werk. Helaas weinig weekend :slight_smile:

Heb werk gemaakt van de feedback die ik hier ontvangen heb. Het is nog niet af, maar het meeste staat online.

Enkele punten: 1. configurator mobiel zou (op de meeste) mobiele telefoons en tablets moeten werken 2. algemene stijl verbeteringen en responsive fixes 3. nieuwe afbeeldingen van de echte horloges (vooral bij kwaliteit pagina) 4. snelheid verbeteringen alle paginaā€™s en meer.

Bedankt voor de feedback. Sinds laatste bericht nog niet geslapen, dus ik ga er nu in :slight_smile: Fijn weekend nog

@Airmannetje: volgens mij staat beste meneer horlogemaker dan nu op de homepage bij de slider? :wink:

p.s misschien moet je CTRL-F5 keer indrukken zodat de cache vernieuwd wordt in de browser

Nu live op kickstarter.

https://www.kickstarter.com/projects/1916719935/revolo-custom-made-watches/description

Krijg de juiste link niet toegevoegd. Krijg steeds het filmpje in beeld. Excuus.

De K linksboven in het filmpje is het linkje :wink:.

1 like

Haha, weer wat geleerd. Thanksā€‹:smiley::+1:

Woo- :grinning: Hoo

Vanaf nu ā€œofficial backerā€ van dit project !!
Ik kan nu al niet wachten :wink:

Pieter.

1 like

Gaaf! Welk uurwerk heb je gekozen?

Sorry, even eten tussendoorā€¦
Gekozen voor de myota automaat.
Wilde wel graag een bracelet erbij, vind ik persoonlijk gewoon beter en lekkerder zitten, dus heb voor de ā€œwatch Afficionado #2ā€ gekozen.

Pieter.

Super! Ben erg benieuwd hoe je ontwerp uiteindelijk gaat worden?! Succes met wachten:-)!

1 like

@BadBoy: Mocht je een horloge gemaakt hebben, dan kun je de ā€œbekijken linkā€ doorsturen naar elkaar om het horloge te tonen. Je kan de configurator image ook b.v. hier op het forum tonen (wat je gemaakt hebt).

Succes!

Of een schermprintje van je ultieme versie maken natuurlijkā€¦ wat jammer dat die 41 mm toch nog wel erg fors is voor mijn dunne polsjesā€¦ maar, mooi is-ie zeker! :yum:

2 likes

@Trash: Vet! :slight_smile: Screenshot is beter en sneller inderdaad! (ik hoef geen links te pushen, men moet er zelf achterkomen; ben geen advertentieliefhebber/url-pushing, maar was wat me te binnen schoot :slight_smile: )

Fijne avond