Zenith only (Deel 1)

De naam Zenith, die verwijst naar het hoogste punt in het universum, vond Favre-Jacot een passende naam voor het horloge.

1 like

Klopt, vandaar ok de ster.

The Manufacture established by Georges Favre-Jacot definitively adopts the name of Zenith, referring to the highest point reached by a heavenly body in the sky and thereby symbolising the heights of excellence to which the brand with the guiding star has been aspiring ever since.

3 likes

14 likes

Vandaag mijn Weishi No 1900 binnen gekregen.
Toch sta ik er van te kijken hoe goed de Zenith loopt :slight_smile:

6 likes

Proficiat!

De banden van two stitch straps hebben mijn voorkeur voor op de zenith.

:v:

:beers:

11 likes

Ik heb ‘m inmiddels op meerdere leren bandjes gehad. Hij kan veel hebben incl. velours en canvas.

Ik denk er zelfs aan om een sportief bandje te kopen. Rubber kan hij ook prima hebben denk ik.

Foto’s van zijn grotere broer:

14 likes

Deze band vind ik ook mooi!
Rubber en leder vind ik mooier op deze Zenith horloges dan staal.
Staal doet dit model te kort imo.

1 like

Ik ben het eens met je. De originele stalen band is niet te versmaden.

Hier kan je wat inspiratie opdoen https://www.instagram.com/rolopalooza/ Kan mega veel hebben al zeg ik het zelf, veel plezier er vast mee :+1:

4 likes

Super jongens dank. Even rondkijken en ga m gauw van die bruine croco afgooien, bah!

3 likes

Waar vind ik deze donkerblauwe? Zo mooi.

11 likes

Nou staal mag die ook hebben :v:

12 likes

CrownAndBuckle Chevron strap zwart. Zit blauw stiksel doorheen :ok_hand:t2:

2 likes

Weer even wat HF’ers kietelen

17 likes

Nah… :wink:

1 like

Inmiddels besteld en op weg vanuit de US of A.

1 like

Zit die band als een NATO? Oftewel loopt die onder het horloge door of bestaat die uit 2 delen?

Ik krijg bij deze (overigens erg mooie) band i.c.m. Zenith altijd de drang er een ladderband van de fabrieken. #heritage!

2 likes

Loopt onder het horloge door als een nato maar niet de lengte van een nato. Dus geen last van de NATO bups aan de zijkant van je pols.

1 like

Benieuwd wat je ervan vindt. Heb er zelf drie en ben er zeer tevreden over.

1 like