Zie door de bomen het bos niet meer. / de keuze is (bijna) gemaakt.

Dit zie je overigens ook nergens:
Bell Ross Racing Chronograph

Montblanc Geosphere maar dat vraagt wel enig onderhandelen…

5 likes

Prachtige reactie maar aflossen is saai… :grimacing:

1 like

Ik denk dat @Jeffrey1984 de wijze waarop je je punt duidelijk probeerde te maken niet echt apprecieerde. Ik begrijp dat wel.

Met excuses aan de topicstarter voor de verdere vervuiling van zijn topic.

2 likes

Die is geweldig! Mooie suggestie. Staat sinds vorige week in mijn belangstelling… Ik acht het niet kansloos binnen het budget.

1 like

Ik dump maar gewoon wat. Ook wat onder het budget zit wel wat moois natuurlijk.
Die Mont Blanc is wel heel mooi trouwens.

3 likes

image

Ga je ook nog geld overhouden

3 likes

Je moet geen hulp vragen want je hebt nu een excuus om eindeloos door Chrono24 te hobbelen en allerlei aanverwante sites, net zolang tot je dubbel ziet. Daarna ff rustig de balans opmaken, de zoektocht is 70% van de lol.

Even wat klassiekers: Longines Column-Wheel Single Push-Piece Chronograph. :sunglasses:

2 likes

Heb ze al gezien maar €3600 hou ik geen geld over. Of zijn ze ergens in de sale?

1 like

Stuur een bericht naar @Crownguard
Denk dat hij je wel verder kan helpen

1 like

Mall of the Watch. €2400

Edit: €2550 intussen. Aangezien het een uitlopend model is natuurlijk.

Zal de linkjes ook even delen, want je moet hier alles in hapklare brokken aanleveren om nuttig te zijn schijnbaar.

Zwart: http://www.mallofthewatch.com/product/omega-seamaster-diver-300-m-41-mm-212-30-41-20-01-003/

Blauw: http://www.mallofthewatch.com/product/omega-seamaster-diver-300-m-co-axial-41-mm/

4 likes

Bedankt voor de tip, zal er aan denken zodra ik een keuze gemaakt heb.

Speedmaster FOIS. Matcht al je voorwaarden, tijdloos, weinig afschrijving, authentiek.

2 likes

Heb je ervaring met die verkoper?

Persoonlijk niet, maar hoor er alleen goede dingen over. Trusted checkout via chrono en goede recensies.

Hartelijk dank.
Zijn gevestigd in Monaco. Dus komt dan nog invoerrechten en btw bij

Nee, Monaco is EU

Of geen EU natuurlijk, maar een Schengen land, dus zelfde regels als kopen binnen de EU

Ja inderdaad. Mijn fout.

1 like

Easy: de ‘classic’ Speedmaster Pro.

Of

Het budget hoeft niet op lijkt me. Dus dan zou ik voor een Damasko DS30 gaan. Het is echt een heel fris en clean horloge. Door de gekleurde sec.wijzer juist net leuk.
Het sub-staal is iets donkerder dan standaard 316L staal maar heeft een prachtige glans. Heel anders ook als het Ice hardened staal van de andere Damasko modellen. En niet zo ‘kil’ als gebeadblast staal.
Bovendien is het staal keihard en daardoor over tientallen jaren nog steeds als nieuw. Binnen in zit een degelijk Zwitsers ETA 2824-2 uurwerk. De kast is 39mm met ideale lugmaat van 20mm.

1 like

De Nomos Ahoi is ook echt heel mooi en uniek. Zeer mooie kast en die van jou heeft een prachtige blauwe plaat :+1:
Alleen voor die prijs mis ik opgelegde indexen. Gek genoeg heeft de Orion dat wel…