Zoek een bepaald type horlogebandje

Ik ben nog wel eens op zoek naar mooie aparte horlogebandjes en deze van autodromo vind ik wel erg cool.
Helaas alleen in 18 mm en zulke klokjes heb ik niet. Ik zoek dit type bandje in 22mm. Maar waar??

iemand???

Wauw, die zijn mooi.

Doen een beetje denken aan de zetels van een jaren '70 sportauto (Lamborghini, Maserati, etc.).

Wellicht de horlogebandenmakers van dit forum eens berichten?

Ja precies en dat is weer eens een ander sport/rally bandje dan die met de cheapestnato :wink: gaatjes

Zie net je topic pas, heb er een keer eentje gehad van 20mm. Geen idee of ik hem nog heb, maar zal eens zoeken in de schoenendozen. Mocht ik hem tegenkomen, dan kan er wellicht een merk of iets dergelijks op staan.

1 like

ja natuurlijk, maar ik ken er maar eentje en dat is Ko en ik denk dat hij iets meer reguliere bandjes maakt. (?)

Wellicht biedt één der hier genoemde makers uitkomst!

Oja weet iemand dan ook hoe zo’n bandje heet?
Dat zoekt wat makkelijker

Heb heel even snel zitten zoeken, maar kom hem niet meer tegen,…

Wat je sowieso even kunt doen. Een mailtje met je voorbeeld foto sturen naar http://www.uhrenarmband-versand.de

Zij hebben echt van alles en wellicht dat ze je snel verder kunnen helpen.

Jammer evengoed bedankt, ook voor de tip, ga ik zeker even mailen…

Echt leuk bandje! Dacht die vind ik wel even. Dat valt dus tegen. Succes met de zoektocht.

Ja wat denk jij dan, dat ik niet eerst zelf heb gekeken:relaxed:
Nee dat valt nog niet mee…

Leuk hoor! Die ga ik eens eentje aanschaffen in 18mm. Thanks & succes met je speurtocht.