zoektocht naar betrouwbare horlogemaker (Breda)

Beste Horlogeforum gebruikers,

ik heb recent mijn eerste “echte” horloge gekocht. (een Omega ref. 136.0102) uit 1975.

Hij loopt prima en ziet er nog prachtig uit maar alsnog zou ik hem graag laten reviseren zodat ik voor de komende 2 á 3 jaar zeker goed zit. Mijn vraag is dus of iemand een goede en betrouwbare horlogemaker weet in de buurt van Breda.

Groeten,

Gijs

PBtje gestuurd, van harte welkom in Tilburg :rofl:

1 like

Als je er niet uitkomt met Koen (hoog aangeschreven hoor) kan je hier nog even kijken:

Zou eerst met Koen proberen een afspraak te maken. Mocht dat niet lukken dan is juwelier langeler in Made wellicht een optie

Ik heb laatst mijn vintage opgestuurd naar @Tokes. Hele goede ervaringen mee! Woont niet in omgeving Breda, maar was totaal geen nadeel aangezien ik ook in omgeving Breda woon.

Hallo Koen Ik ben nieuw op het forum .Ik zie dat je vintage horloges repareert Mijn vraag is : Ik heb een Atlantic worldmaster 21 jewels super de luxe ATE 1113 polshorloge uit de jaren 60 schat ik. Zou het de moeite waard zijn om dit horloge door jouw te laten op knappen? Met vriendelijke groet Mark Mattens 06-81917783