Zoektocht nieuw duikershorloge

Nou na lang piekeren heb ik de Steinhart toch geannuleerd omdat ik bang was dat ik deze ging flipperen. Ik heb altijd graag een Seiko willen hebben, maar het lukt me maar niet om met Rob in contact te komen. Heb hem al gemaild en gepmt.

Wat vinden jullie van deze Monster

Ja, een monster. Ik zeg doen!! Ik denk dat dit met de witte wijzerplaat een mod is of een speciale versie.

Ik zelf heb de zwarte en ben er super blij mee. Morgen krijg ik een mooie zwarte rubber band binnen :slight_smile:

En ik wil misschien nog een keer de oranje monster aanschaffen

Dit is idd een mod :slight_smile:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Bedankt voor je reactie, ik ben niet perse op zoek naar een dressy, ik loop niet in een pak op mn werk als je dat soms denkt, die sk171 vind ik niet mooi, jaa ik merkte al dat Rob het druk had mail is al 2 weken geleden gestuurd haha. Maar heb misschien nog een andere leverancier

Uit alle voorstellen in dit draadje vind ik het eerste plaatje (de blauw/groene Aevig) nog altijd het mooist. Maar ik lees dat je voor de Monster gaat en ben benieuwd naar je bevindingen.

Deze aevig is niet meer leverbaar op dit moment! Tsja zoveel keus blijft lastig

Grappig. Een monster is wel heeeeeel wat anders dan een steinhart :grinning:

Dat klopt helemaal, maar geen zin om weer een horloge te flippen :stuck_out_tongue:

Wat vinden we van deze?

Mooi

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

SNZH53 please

2 likes

Allebei coole klokjes jongens!

Waarom heten deze xl?

Iemand bekend met bestellen bij amazone?

De SNZH57 heb ik besteld uit Japan ff 2 weken geduld en dan heb ik hem :slight_smile:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Via Amazon.de of ?

Denk het wel zijn link is ook van amazon.de

1 like


:grin:

2 likes