Stuckx The Bull's - ze zijn bijna allemaal binnen!

https://vimeo.com/134973582

Filmpje van de mecha-quartz in actie!

Mooi horloge, nu ik er naar kijk zie ik wel een tegenstrijdig. Kleine second hand van een Quartz, chrono mechanisch? Ohja het is een Hybrid​:electric_plug::electric_plug:

: Net aan vrouwlief uitgelegd dat ik een backer was voor een bull meca-quartz :tired_face:
Alweer een horloge gekocht?
Mmm, ja.
Hoeveel moet het deze keer kosten?
Niet zo veel… Wees blij dat ik niet voor de NE88 gegaan ben zoals gepland…
Ik heb 't plechtig moeten beloven dat ik maar weer eens een mooi horloge voor haar moet scoren ook de volgende keer :memo: :wink:

1 like

Dat filmpje ziet er wel leuk uit, maar ik vind het dan jammer dat de kleine secondewijzer wél zo langzaam tikt.

Ach ja, ik zie het meer andersom. Je krijgt nu voor ruim 400 euro minder een quartz klokje waarbij de chrono mechanisch aanvoelt. Vind het wel leuk, deze hybrid. Ook zal dit voor mij echt een klok voor bij worden, niet voor elke dag. Dan heeft quartz ook zo zijn voordelen!

Precies, ik heb ook ingeschreven op een MecaQuartz en zal hem niet dagelijks dragen, dus wel zo handig. En ik vind het als ondernemer ook leuk om starters te helpen om met iets nieuws te komen, zeker als het zelf ook liefhebbers zijn. Het lange wachten is begonnen :slight_smile:

3 likes

Zijn er hier mensen die overwegen om voor de Dark Bull te gaan?
Ik ga deze stretch goal laten passeren.
Eerst twijfelde ik tussen de blauwe en panda 2-eye, maar nu is het een uitgemaakte zaak dat het de zwarte of de panda wordt…

Daarnaast vind ik het logo inclusief de naam Stuckx een heel stuk beter ogen dan enkel het logo!

Ik twijfel heel erg om voor de Dark Bull te gaan. Ik vind hem toch wel erg gaaf met die oranje lume. Zou graag een foto van een testmodel zien

Persoonlijk vind ik de dark bull het mooiste

Ik vind het nog erg lastig. De Dark Bull is heel erg tof, maar ik ben bang dat die snel weg zal zijn. Ben ook erg benieuwd naar de bloody.

Maar… de sparkling roept me.

1 like

De sparkling is ook bij mij vanaf het begin favoriet. Hmmm… Lastig lastig.

De black bull pledge is nu live, er zijn er nog enkele te verkrijgen! Ook weer een paar plekken in de normale early bird die hierdoor openvallen.

Pledge is veranderd naar Dark Bull :+1:

Ik ben nog net op tijd voor de Dark Bull. :smiley:

Plendge gewijzigd naar Early Bird :wink:

Ik heb besloten de zwarte te laten en kijk uit naar de Bloody. Waarom deze wel met de merknaam onder het logo en de rest niet? Ben benieuwd, afwachten maar nog tijd genoeg om te kiezen.

Dit heb ik toevallig Stephen gisteren gevraagd aangezien ik met merknaam mooier vind. Helaas wordt het de variant zonder merknaam en enkel het logo.

Bedankt voor de navraag. Dat vind ik persoonlijk ook jammer en ik begrijp het ook niet. Het logo heeft geen herkenning, zeker voor een merk in opbouw wil je zowel je logo als merknaam voeren tot een van de twee genoeg herkenning heeft. Het merk Stuckxs is uniek, het logo kan van elk willekeurig merk zijn.

Maar vormgeving en goede afwerking vind ik het belangrijkste, dus verder geen kritiek op de Bull en kijk er met veel plezier en vertrouwen naar uit!

Leuk om hier even te lezen! Bedankt backers en non-backers!

Mooi om ook de Breitling kast hier te zien. Hadden we zelf ook al eens gedeeld. Inderdaad de eerlijke inspiratie voor de Bull.

Cameron is ook prima overigens. Ik zal haar manager eens bellen of ze de Stuckx promo-Dame wil zijn. Sparkling Bull aan de pols en klaar.

We zijn er nog niet hoor! Interne target is natuurlijk een ander dan het gecommuniceerde target. Het praat beter vanuit een gefunde campagne. Voor 50k kun je dit niet bedrijfseconomisch zinvol doen hoor. :wink:

Intussen staan we nummer 10 op de lijst met meest succesvol gefunde Kickstarter campagnes in NL. Dat vind ik leuk.

Mag ik jullie vragen ook mijn thunderclap te ondersteunen? Alle beetjes helpen om nog meer horlogeprojecten in de toekomst te kunnen doen. Dit is de link: https://www.thunderclap.it/projects/29471-the-bull-watch-by-stuckx

Nu op naar 95k en de lemon/bloody bull! Cross & upsell game is on!

Sorry dat ik hier niet vaker kom kijken. Te veel kanalen. One man army. Slaaptekort!

12 likes