Stuckx The Bull's - ze zijn bijna allemaal binnen!

Inmiddels 40% funded, het gaat hard!

Erg leuk filmpje ook. I’m in :+1:.

(en nu geen rebacking a la COURG haha)

5 likes

Gaat hard, de eerste incoming voor 2016 staat op de rol:

[URL=http://s356.photobucket.com/user/MotoSkooly/media/Stuckxs%20kickstart%20Bull%20MecaQuartz_zpsxkctykkt.jpg.html][/URL]

2 likes

Haha, I’m also a backer, voor de mecha-quartz à 250,- :hand:

1 like

Backer for #5. :smiley:

Ik ben er nog niet uit, heb wel 30 minuten met mijn vinger boven de rewards gehangen
ik heb niks nodig!!! Echt niet


1 like

Maar je wilt het wel :wink:

1 like

3 likes

Niemand hier heeft denk ik echt een nieuw klokje nodig. Maar ze zijn zo mooi, en
 als ze 60k binnenhalen krijg je voor je geld Saffier met AR coating en nog meer keuze. Ze hebben al ruim 100 backers en 37k opgehaald dus als er genoeg HF’ers hun nieuwjaar-cadeau bestellen is de marktplaats in januari weer goed gevuld met nieuw aanbod


3 likes

Ondanks zijn eenvoud toch too much naar mijn smaak.

Het ontwerp trekt en kraakt aan veel kanten, onrustig.

De Omega daarentegen is prachtig.

Moet ook gezegd, ik heb geen ervaring met bull heads.

Grt.

Het gaat hard, we zijn 2.5 uur ver sinds lancering


1 like

Daar wil ik nog aan toevoegen dat het bijna onmogelijk is
heden ten dage nog iets oorspronkelijks te ontwerpen.
Net als in de muziek, film, beeldende kunst ect.
Alles retro wat de klok slaat.
De schappen zijn leeg, helaas.

Grt.

Volgens mij zitten die mannen te stuiteren nu. Ze zitten al bijna op de 50k in 3 uurtjes tijd. Hebben ze goed gedaan!

Ik ook vol goede moed een account gemaakt om te “backen”, blijkt dat het alleen met creditcard kan :frowning:

Das het minste wat je ervan kan zeggen. Nu, ik had ergens ook wel verwacht met de uitgebreide marketing van Stuckx omtrent ‘The Bull’ en de goede ontvangst op diverse horlogeblogs en -fora dit heel snel zou gaan


Grt

Ben hier al een tijdje minder te vinden vanwege groot koopgevaar. Maar dan toch maar even hier om mijn nieuwe aankoop te delen. Ik denk dat ik voor de Funky quartz ga. € 280,00 moet wel op te brengen zijn. Leuk van eigen boden.

1 like

En het grote vertrouwen in Stephan. Vergeet dat niet. Ik had het ook wel een beetje zien aan komen, dit succes. Hoewel deze snelheid van 100% funden (vannacht iets na twaalven gehaald) mij ook positief verraste.

Ik baseerde mijn verwachtingen naast het enthousiasme op de fora misschien nog wel meer op de horloge liefhebbers met wie ik contact had over dit project via fora pb en whatsapp. De meesten was het er over eens dat 1. Het een gaaf en onderscheidend ontwerp was op KS en onder de microbrands 2. Prijs en specificaties goed waren en 3. Er een zeer groot vertrouwen is in Stephan om dit project kwalitatief en qua proces tot een succes te maken. De meeste issues in kickstarter projecten of microbrands zijn natuurlijk toch afwerking, QC en levering. Dan is vertrouwen in een liefhebber die niet met minder genoegen zal nemen dan iets Ă©cht goeds, misschien wel het allerbelangrijkste. En dat hoorde en las ik overal terug.

2 likes

Ja dat is een beetje onhandig van kickstarter. Het idee is volgens mij dat je meteen kan pledgen (en dus zeker bent van je deal) en pas bij funding en live gaan van het project je creditcard wordt gecharged.

Nadeel van meteen betalen per bank of PayPal is dat bij niet-funding iedereen nog maar moet zien dat hij of zij zijn geld terug krijgt. Want kickstarter kan wel het chargen van een creditcard beïnvloeden maar geen ‘gewone’ betalingen afdwingen zo lijkt me.

Nadeel van vooraf reserveren en bij funding en live gaan iedereen laten betalen (bank, PayPal) is dat de project eigenaar dan achter zijn geld aan moet. Ook hier geldt dat de invloed van kickstarter dan erg klein is denk ik.

2 likes

Ik ga zo even koffie halen, voor jou een cappuccino met zure melk neem ik aan :wink:

Lighten up
 The world is awesome! :slight_smile:

3 likes