Stuckx The Bull's - ze zijn bijna allemaal binnen!

Mooi om te lezen dat het zo voorspoedig loopt, binnen 3 uur funded is natuurlijk erg rap! Op dit moment zitten we al bijna aan de €60.000,- dus die ARC zit er ook wel in. Ik ben ook benieuwd naar de Dark Bull, ik denk dat die nog wel een kans maakt bij me. Voor nu ga ik voor de Mechanical Bull Panda!

Stephan is briljant! Hij heeft heel hard aan de marketing van The Bull gewerkt. Pure commitment en vol overgave. Alleen maar gaan en niet terugkijken. Goed contact met zijn publiek houden. Het harde werken is uiteindelijk toch beloond. Respect :open_hands:

1 like

Gisteravond toch maar de trekker overgehaald op een meca-quartz panda en vanochtend zie ik gewoon dat stephan al fully funded is. As we speak zijn we nog minder dan 1 klokje verwijderd van arc. Dat lijkt me echt geweldig staan op de panda :smile:

Ik ben echt helemaal stoked nu

1 like

En ik wist niet eens wat "kickstarten " is :sleeping:
Nu dus wel, en moet zeggen knap gedaan!

Hendrik

Erg positief allemaal. De 60.000,- is nu een feit dus inderdaad, we kunnen lekker ontspiegeld naar de dail gaan kijken volgend jaar :yum:

1 like

Hé Cameron Diaz! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vind de blauwe Bullhead top maar moet even inhouden. Teveel gekocht de laatste tijd. Ik hou het verkoopgedeelte in de gaten na de release, misschien kan ik er dan een oppikken!

2 likes

Haha, ik zal je op het lijstje zetten Piet :wink:

1 like

Het is toch gelukt! Mijn eerste kickstart, eerste Nederlandse horloge, eerste mecha-quartz, eerste bullhead en eerste sparkling dial :smiley:

4 likes

Klasse! Mooie keuze! Althans, je hebt nog even om er over na te denken, want de kleur hoeven we pas later door te geven natuurlijk :wink:

Die Sparkling Bull schijnt in het echt erg mooi te zijn qua wijzerplaat. Ik vrees alleen dat hij door zijn champagne wijzerplaat kleur net wat minder lekker combineert met bruine bandjes dan de blauwe en zwarte…

1 like

Ik ga denk ik voor de sparkling vanwege: Als ik dan toch zo’n gaaf retro-style horloge koop, dan het liefst zo onderscheidend mogelijk!

Toch vind ik de panda ook eeerg mooi. Zwart of blauw komt vaker voor, en daar zijn veel mooie alternatieven voor. Maar een mooi champagne kleurig klokje? UNIEK!

True… true…

Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja Nee Ja…

8 likes

We hebben nog tijd om lekker door te twijfelen over de kleur. Ook ik ga denk ik voor blauw maar inderdaad die beige dail is errug gaaf, en in combinatie met een blauwe band lijkt mij supermooi.

Nog even en dan is hun stretch goal 2 behaald en dan komt de The Dark Bull. Leuk een LE met slechts 75 genummerde exemplaren en je kan als bestaande backer deze ook nog kiezen!

Enorm gave kleurstelling! Helaas alleen leverbaar als mecha-quartz, dus voor mij valt ie af…

Black Bull in the pocket. Ben benieuwd naar de Bloody…

1 like

Ook erg gaaf!

3 likes

Ik heb recent een ander (goedkoper) klokje gehad met datzelfde MecaQuartz uurwerk.

Ondanks mijn voorkeur voor mooie automatische uurwerken voelde dit behoorlijk “mechanisch” aan mbt bediening en de slepende wijzer. En als je hem een tijdje weglegt (want geen plek voor deze in de watchwinder natuurlijk) pak je hem op en loopt hij erg mooi op tijd. Voor mij had de MecaQuartz Bull de voorkeur, ook vanwege de posities van de dails en de prijs.

1 like

Vratislavia?

als dit de bloody bull wordt dan is dat ook wel heel interessant

4 likes

Nee, maar die zijn ook erg mooi! Het was een “black list” klokje: