Stuckx The Bull's - ze zijn bijna allemaal binnen!

Wauw!

Die lijkt mijn inziens teveel op de fastrider van tudor.

Backer meldt zich!

Ik ga voor deze uitvoering :stuck_out_tongue:

tempting…

Maar een half jaar wachten op iets krijg ik niet opgebracht :smiley:

1 like

ik ook niet, maar ik probeer het nu te vergeten, en in januari krijg ik opeens een cadeautje :smiley:

Wat misschien nog mooi zou zijn om toe te voegen zou een gesigneerde kroon en gesp zijn :blush:

Zo…ook in deze familie een 2-tal backers. Vader én zoon.
Leuk project!

4 likes

We zitten al bijna op de nieuwe stretch goal!

Met alle respect voor het project en de backers, maar ik zie het toch niet… sorry.

boehh :smile:

1 like

Het zou ook saai zijn als straks heel horloge liefhebbend Nederland er mee loopt :wink:

Leuke klok die Bull.
Ik heb al jaren een kast van zo’n klokje liggen, alleen staat hier Breitling op. :neutral_face:

2 likes

https://vimeo.com/134973582

Filmpje van de mecha-quartz in actie!

Mooi horloge, nu ik er naar kijk zie ik wel een tegenstrijdig. Kleine second hand van een Quartz, chrono mechanisch? Ohja het is een Hybrid​:electric_plug::electric_plug:

: Net aan vrouwlief uitgelegd dat ik een backer was voor een bull meca-quartz :tired_face:
Alweer een horloge gekocht?
Mmm, ja.
Hoeveel moet het deze keer kosten?
Niet zo veel… Wees blij dat ik niet voor de NE88 gegaan ben zoals gepland…
Ik heb 't plechtig moeten beloven dat ik maar weer eens een mooi horloge voor haar moet scoren ook de volgende keer :memo: :wink:

1 like

Dat filmpje ziet er wel leuk uit, maar ik vind het dan jammer dat de kleine secondewijzer wél zo langzaam tikt.

Ach ja, ik zie het meer andersom. Je krijgt nu voor ruim 400 euro minder een quartz klokje waarbij de chrono mechanisch aanvoelt. Vind het wel leuk, deze hybrid. Ook zal dit voor mij echt een klok voor bij worden, niet voor elke dag. Dan heeft quartz ook zo zijn voordelen!

Precies, ik heb ook ingeschreven op een MecaQuartz en zal hem niet dagelijks dragen, dus wel zo handig. En ik vind het als ondernemer ook leuk om starters te helpen om met iets nieuws te komen, zeker als het zelf ook liefhebbers zijn. Het lange wachten is begonnen :slight_smile:

3 likes

Zijn er hier mensen die overwegen om voor de Dark Bull te gaan?
Ik ga deze stretch goal laten passeren.
Eerst twijfelde ik tussen de blauwe en panda 2-eye, maar nu is het een uitgemaakte zaak dat het de zwarte of de panda wordt…

Daarnaast vind ik het logo inclusief de naam Stuckx een heel stuk beter ogen dan enkel het logo!

Ik twijfel heel erg om voor de Dark Bull te gaan. Ik vind hem toch wel erg gaaf met die oranje lume. Zou graag een foto van een testmodel zien