Zoldervondsten, wie kan er meer over deze drie vertellen?

Bij deze gaat het mij voornamelijk om het uurwerkje

Kan je alleen vertellen dat het kwalitatief niet veel is, Buler is een soort kermismerk, het herenhorloge heeft ook een heel matig uurwerk(penanker) en de laatste is een quartzuurwerk, kan ik niet veel meer dan dat over zeggen.

Bedankt voor deze info! De Buler sta ik eerlijk gezegt wel een beetje van te kijken, het uurwerk bevat namelijk een zilver (925) keurmerk.

De onderste is een miyota quartzwerk, Referentie 2025 zonder secondewijzer of 2035 met. Kost tussen de 1 en 2 euro,

Het uurwerkje van die Buler ziet er wel aardig uit met z’n 17 steentjes. Het kastje lijkt verguld te zijn geweest. Het zou zilver verguld kunnen zijn. De graveringen op het achterdeksel doen echter vermoeden dat het meer moet lijken dat het is. De waarde van dit soort horloges is over het algemeen ‘nihil’.

Het uurwerk heeft geen zilver keurmerk. Het typenummer is toevallig 925. Hier heb je hem:

http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&&2uswk&Baumgartner_925&

^^dit dus. Een zilveren uurwerk :joy:

Als je een bodem uit vormgegoten metaal hebt (die cast) is de waarschijnlijkheid, dat er iets van dat horloge nog uit zilver is, tamelijk gering.

Redelijk off topic, maar wat een heerlijk website design :joy:

Dat heet vintage website building