Glaasje lijmen

:popcorn:

Die ken ik ook 1

Als ie nou ook nog horloges kon maken…

2 likes

De beste stuurlui staan aan wal…

3 likes

Ze zullen niet voor niks een glas met bezel compleet leveren dus zal er in gelijmd zitten, is gewoon nog te bestellen bij Seiko

5 likes

Vadertje uit Nieuwegein was niet echt van deze tijd.

1 like

The Breil saga continues…

Even langsgeweest, hij was verbaasd dat de lijm niet had gehecht op het glas, maar wel de kast/bezel. Daar is het dus misgegaan. (was opzich wel lekker geweest als hij dat even had getest voordat hij aankodigde dat het gefixt was).

Zodoende, poging 2

Hij gaat bellen met een of andere Seiko service lijn om te vragen hoe/wat dit te fixen? Oh, en er komt nu ook een pakking tussen. Morgen weet ik meer.

In de tussentijd wel geleerd dat Breil onderdelen bij Seiko te bestellen zijn. Kon zo niks vinden over die historie/reden. Iemand daar misschien wat interessant leesvoer over?

Waarom niet gewoon een nieuw glas/bezel bij Seiko bestellen? Dan zit het weer zoals het hoort en zoveel duurder was dat niet geweest

Seiko NL doet voor meerdere merken de aftersales

2 likes

Als hij zijn werk nu wel goed doet verwacht ik straks wel een telefoontje met de melding dat hij dit gaat doen.

Zou niet weten wat er interessant moeten zijn waar Breil onderdelen verkocht worden. Als je geen account hebt bij Seiko dan kan er niet besteld worden.

2 likes

Vind ik ook niet interessant. Kon alleen niet plaatsen wat Breil met Seiko te maken had.

Dit wist ik gewoon niet.

Jij krijgt dus ook geen horloges van mij om te servicen als je dit ok vindt. :joy:

Moet ook niet… :smile:

Maar ik hoor graag beide verhalen en ga niemand met de vinger wijzen als ik niet alle gegevens heb, en er kan altijd iets fout gaan op één of andere manier, we zijn mensen. :slight_smile:

1 like

Als hij al niet de moeite neemt om het glaasje brandschoon op te leveren geef ik je weinig kans dat het lijmen een groot succes gaat worden. Bij lijmen moet je gewoon heel schoon werken. Sterker nog, als je aan een horloge werkt is dit volgens mij een eerste vereiste. Als dit er al van nature niet in zit…

2 likes

En zo toch een happy ending.
Uiteindelijk via Seiko de pakking en glaasje samen laten leveren.
Getest onder druk en blijft weer fijn droog.
De Breil kan er weer even tegenaan :slight_smile:

10 likes