NA: Bel Canto C1

Er waren een paar met een hele mooie kleurstelling, die waren echter gelimiteerd en al uitverkocht. Ik wil er toch een keer eentje, echt wat anders dan het gebruikelijke, zonder dat het dan 2 ton kost. :slight_smile:

Toen ik de naam van het topic zag dacht ik dat je een nieuwe auto had gekocht :see_no_evil:
Maar wat een verschrikkelijk mooi horloge! Van harte gefeliciteerd met deze NA. :champagne::sunglasses:
Veel draagplezier gewenst en we zien graag meer foto’s hiervan tegemoet.

Wow. Ge we dig.

Staat hoog op de lijst als de Cornehl niet komt dit jaar. Wel in paars :rofl:

Erg benieuwd naar t geluid :innocent:

1 like

Wat een topper, dank @WillemP voor het extra fotomateriaal!

1 like

Heel bijzonder en tof :ok_hand:. Gefeliciteerd met je NA

Wel gaaf ding hoor, gefeliciteerd :ok_hand:t2:

Wat een cool ding, briljante complicatie

Heel bijzonder. Kun je er wat meer over vertellen? Welk merk, waarom je zo lang moest wachten, en zulke dingen.

wow, wat een gaaf ding zeg, veel draagplezier!

Pffff gefeliciteerd :clap::clap::clap:

Heel apart en ziet er zeer indrukwekkend uit! Gefeliciteerd en veel draag- en kijkplezier!

:sunglasses:Hey … dit lijkt me de eerste hier op HF! Echt een geweldig mooie aanwinst. Proficiat en veel draagplezier.

Wat een ontzettend mooi en apart ding. Gefeliciteerd en ik kijk uit naar meer beeldmateriaal van je. En vooral hoe het om de pols zit. Dank @WillemP voor het extra materiaal.

Het is een waanzinnig ‘dik’ en vet horloge natuurlijlk, dat laten de plaatjes wel duidelijk zien. Zelf houd ik van ‘plat’. Dus ben ik zeer benieuwd naar hoe ‘dik’ die in de praktijk nu ook daadwerkelijk draagt. Kun je daar wat meer over vertellen?

Vast dank!

Wilde ik ook vragen :smile: Want bij Patek gaat de Grandmaster Chime pas de deur uit als de grote baas zelf het geluid heeft goedgekeurd. Daar kunnen dagen zo niet weken overheen gaan :grin:

Gefeliciteerd met je aanwinst.

Prachtige aanwinst! Veel draagplezier gewenst. :blush: :+1:

Heel gaaf, ik ben benieuwd naar de verdere foto’s en je ervaringen!

Echt een heel tof horloge!

Boze tongen beweren dat je voor Google al geen tekst meer nodig hebt. Je kunt gewoon op die foto zoeken. :slight_smile:

On topic: gefeliciteerd met deze eigenzinnige knaller!

3 likes

Heel gaaf, proficiat met je NA