NA - Citizen Collection - NB1050 (-59L - de blauwe dus)

[quote=“ferry1959, post:13, topic:358114, full:true”]Heb jij die foto’s met je telefoon gemaakt? .
[/quote]

Sorry, was ik nog vergeten te beantwoorden :wink: . Ja, met mijn oude Samsung S10. Ben met deze aan mijn derde merk toe, en dit is de eerste die er iets van bakt naar mijn gevoel.

1 like

Mooi hoor. :heart_eyes:

2 likes

Zes uur later… ben ik enkel nog maar meer tevreden van deze impulsaankoop :slight_smile:.

Intussen begin ik zelfs te denken dat het bijzonder leuk zou kunnen zijn om ook de zwarte en/of witte wijzerplaat ernaast te hebben liggen … :dizzy_face:

5 likes

7 likes

Ik had dit topic even gemist. Maar wat een prachtige aanwinsten zijn die NB1050’s toch. Heel gaaf. Het gaat sowieso lekker met de citizens op het forum de laatste tijd.

Geniet er van Paul, hij is super tof :sunglasses:

3 likes

Ok ok, ik zal geen ubercoole citizens meer posten in het citizen topic :sweat: sorry

2 likes

Mooi hoor :ok_hand:
Tapered de bracelet? Wat is de breedte bij de sluiting?

1 like

Het is wederom 22:00 geweest. Weg die telefoon :wink:

2 likes

Dankjewel :slight_smile:.
Alle topics hier volgen is quasi onmogelijk, of je moet er aan dagtaak van maken :wink:.

Prachtige aanwinst is het absoluut. Wat je krijgt voor je geld is bij deze gewoon top !
Knap afgewerk, soepel en geruisloos lopend tikkertje binnenin, en die wijzerplaat man ! Ik kan er naar blijven kijken …

2 likes

Prachtige aanwinst zeg :+1:t2:

1 like

Thanks.
Lichtjes ja, er zit een mm verschil op, dus 19 VS 18 mm.

1 like

Ik heb vanavond een stalen karakter ! Zit de hele tijd met deze nieuwe blauwe om de pols, dus nog geen direct gevaar (denk ik). :sweat_smile:

1 like

Nee, doe maar gerust verder :wink:.
Ik moet maar sterker leren zijn en van die buy-knop afblijven. Ik blijf oefenen :sweat_smile:

2 likes

@Paul-V de enige echte @Silvester1987 is de aanstichter van deze tsunami aan NB1050’s :wink:

OT die hele line up in de Citizen Collection in Japan is wel gaaf hoor. Heel gevaarlijk.

1 like

@ferry1959, let je nog een beetje op? Want met een prijs van zo’n 600 na import hoeft je horlogepot niet eens zo gewelddadig vol te geraken voor je wat kunt doen he. :slight_smile:

Wil je wel eens kappen met dit soort topics? Ik heb al een Chronomaster, het laatste wat ik moet doen, en ik zit dit met een zojuist aangekomen Seiko Silverwave uit 1980 om de pols te schrijven, is een Citizen willen kopen.

Labbekak. Hou er mee op. Ik wil dat brushwerk met die smaakvolle stickwijzers helemaal niet zien.

Veel plezier er mee, met andere woorden. :slight_smile:

6 likes

Typenummers staan in de foto naam

2 likes

Schitterende aanwinst! Heel veel draagplezier gewenst :sunglasses:

1 like

Beste FATC, net doen zoals ik: karakter proberen kweken om met je vingers van die koop-knoppen af te bijven. Veel oefenen daarop ! :grinning:

(Thanks :slight_smile: )

2 likes

“Casio” Collection ?
Nee, de hele collection gaat het niet worden, en radio controller heb ik ook al ruim voldoende…

Nee, het gevaar schuilt nu vooral in dit soort fijn afgewerkte automaatjes zoals een NB1050 :wink:

1 like

@Paul-V je hebt een ijzersterke beheersing en focus. Goed bezig ; ook na de kritieke tijd 22:00.

In die collection zit voor elk wat wils. Het is een grote snoeppot.

1 like