Voorstellen: SanderB

Goedemorgen,

Al enige tijd neus ik op deze fantastische site en lees ik veel de teksten van alle enthousiaste leden, wat geweldig om te zien wat voor mooie verzamelingen iedereen al heeft opgebouwd. Mooi ook om veel oude beauties te zien die worden opgeknapt. Denk dat het goed is naast het lezen om ook meer actief deel te gaan nemen aan het forum. Ik ben Sander en ben net de 50 gepasseerd en woon op het randje van Noord-Holland/Utrecht.

Heb al een paar mooie seiko’s, met oa een Alpinist op staal, Swatch Omega (fijn horloge) en voor het sporten een Apple Watch. Ben lange tijd op zoek geweest naar een mooie Omega, maar heb deze nieuw altijd te duur gevonden voor een startende verzamelaar. Kijk de laatste tijd ook steeds meer naar andere merken, zoals de Rado Captian Cook, maar ook naar Longines.

Recentelijk een nieuwe Longines Hydroconquest aangeschaft, waar ik erg blij mee ben. Nu nog een keer een stalen band erbij ritselen, want staal zit mij toch het beste.

Gr.

Sander

76 likes

Welkom Sander!

Welkom hier! Zeer mooie Longines in deze kleurencombi :smile:.
Veel plezier hier en met deze (gevaarlijk) leuke hobby.

1 like

Welkom!

Inderdaad, mooie kleurencombo, zou die aanhouden :wink:

Van harte welkom!

Starter of ervaren, een hydroconquest is altijd een goede keus! De stalen band is zeker een aanrader maar die rubberen staat m goed!

Welkom , en zeker een goede keus van die Longines.
Heb zelf 2 jaar geleden een originele stalen band bijgekocht, was zo`n €230 bij de plaatselijke juwelier (Goes)

Welkom bij de club Sander :+1:

Welkom :partying_face:

Van harte welkom @HF Sander. Veel leesplezier gewenst!

Van harte welkom!

Welkom!

Welkom op het forum Sander en veel plezier hier.

Welkom!

Welkom aan boord.

Welkom hier.

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

welkom
mooi horloge :ok_hand:

daar ben ik het ook mee eens
ben ook een liefhebber van stalen banden :ok_hand:

Welkom!

Welkom hier bij HF !

Leuke collectie Sander,Welkom !