1 of 2 schakels voor jubilee Seiko SKX

Hoi allemaal,

Mijn SKX zit net iets te strak, dus op zoek naar een schakel (of twee) voor de SKX jubilee band.

Hartelijke groet!

Niemand ergens een schakel over? Uiteraard tegen vergoeding (of misschien een tip waar ik deze kan vinden).

Ik heb deze schakel liggen weet alleen niet of die van een Seiko jubilee is.

1 like

Lijkt er wel op, maar ik durf het ook niet met zekerheid te zeggen. Iemand?

Die jij zoek is dat met pin-schroefje?
Deze schakel komt sowieso van een Seiko jubilee ik weet alleen niet of daar verschil in zit.

1 like

Ik heb zelf onlangs een nieuwe (OEM) Seiko SKX jubilee besteld. Gewoon bij de forumsponsor. :muscle:
Een complete band is natuurlijk niet helemaal waar je naar op zoek bent… maar wellicht is het toch nog een optie. Omdat de prijs ook wel meevalt.

https://www.horlogebanden.com/seiko-jubilee-horlogeband-skx009k2/?classid=

1 like

Inderdaad ook natuurlijk gewoon een optie. Dank voor de tip!

1 like

Even nagekeken maar inderdaad pin-schroefje. Ik stuur je even een DM. :pray:t3:

1 like

Er is een schakel onderweg met dank aan @Sjaak

Merci!

1 like

Maar weet je zeker dat dit een OEM Seiko jubilee is? Want ik dacht dat de originele SKX jubilee alleen maar met pins is. Niet met schroefjes.

1 like

Nee, ik weet het niet zeker. Ging ervan uit van wel maar ga nu twijfelen. Ik ga het degene van wie ik hem hier op het forum gekocht heb even vragen.

De huidige band is iig pin-schroef. Kan het misschien zijn omdat dit een Thai limited edition SKX is? Andere jubilee dan Europa of US geleverd? :man_shrugging:t2:

1 like

100% originele band behorende bij dit horloge.
Gezien het een limited betreft voor de Thaise markt weet ik niet of daar nog verschil in zit met een EU of JDM Jubilee.

@Rende :wave:

2 likes

Aha oké interessant! :+1: Ik dacht echt dat Seiko de jubilee alleen met pins had uitgebracht. :clap:

1 like

Opgelost! Dank allen! :pray:t3:

1 like