1 VERKOCHT: Omega Planet Ocean 43,5mm

Met pijn in het hart :disappointed: !

Deze Omega Planet Ocean ongeveer 2 maanden geleden overgenomen hier op het HF, helaas moet deze er uit (1 van de weinige horloges waar ik echt moeite mee heb om te verkopen) maar op dit moment andere prioriteiten met aankoop van een nieuw huis, de prijs zet ik op €3650 gezien de staat (zie conditie), full set en met een nieuwprijs van (retail) €6200 lijkt me dat een zeer reële prijs…

Dit horloge draagt erg fijn ondanks de afmetingen doen vermoeden, zeker de korte L2L draagt daaraan bij. Voor mij het fijnste en misschien wel mooiste horloge wat ik in bezit heb gehad :disappointed:

Merk en model: Omega Planet Ocean 215.30.44.21.03.001
Diameter: 43.5mm
Leeftijd: 06/2018 dus nog dik 3 jaar garantie (geleverd door een Nederlandse AD)
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set, inclusief doos en papieren.
Verzendkosten of afgehaald: Liefst afgehaald, kan ook verzonden worden op kosten en risico vd koper (verzekerd sowieso)
Conditie (krassen, werking etc): Zeer nette staat, enkel oppervlakkige mini krasjes op de sluiting (wat niet te voorkomen is) en een kras/schade op de buitenkant lug (op foto veel extremer dan met dragen) maar wil het gewoon melden (zie foto).
Soort uurwerk en kaliber: Omega Co-axial 8900 Master Chronometer
Vraagprijs: €3650

GEEN inruil deze keer !

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

Bedankt voor het kijken :+1:t2:

30 likes

Een VOOR het weekend upje :sweat_smile:

1 like

Verkocht dus mag een slotje op !

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.