16710 GMT STICKDIAL

Gezocht een smetteloze onbeschadigde, ongepolijste 16710 stickdial,full set liefst 2008 M-serie ,caliber 3186

Ben bereid hier een goede prijs voor te betalen.
Caliber 3185 is ook bespreekbaar.rectangular etc

Hoor t graag laat maar weten,fijne dag en blijf gezond.

3 likes

kun je zelfs stickers plukken.

2 likes

Had m gezien ,iig bedankt

Begrijp alles behalve ‘stick dial’.

Die zijn vaak nadien geplaatst, service dials of gewoon een wissel.
Ik heb mijn M serie nieuw gekocht in 2008. Nooit geserviced en ben dus eerste eigenaar.
Mijn horloge heeft geen stick dial en destijds heb ik er ook geen gezien bij de voorstellingen van mede leden op Turf en RLX forums.

Nu is alles in house maar toen maakten toeleveranciers nog heel veel onderdelen voor Rolex. Zo had je verschillende leveranciers voor de wijzerplaat die elk hun eigen minimaal verschillend font hadden. Dus dat er originele stick dials bestaan met 3186 is zo goed als zeker.

Wel gek dat op chrono24 toevallig bijna alle 3186’s met de ‘error’ stick dial zijn uitgerust. Ach, als het iemand blij maakt waarom niet.

Edit: oh, je username is ‘stick’ , ja dan zal het wel belangrijk zijn. Had beter niet gepost. :face_with_peeking_eye:

1 like

PM

1 like

Geen stick dial :wink:

3 likes

Thanks voor het scherpe oog Jaap!

Dit.

Een paar jaar geleden werd je helemaal gek van alle MK huppeldepup dials in 5513’s, 1680’s, 1675’s, etc.
Elke millimeter verschil kreeg een bijnaampje en een premium mee van de handelaar, want ze waren allemaal ‘super rare’. Momenteel lijkt die markt sowieso geen aandacht meer te krijgen, gelukkig. Vond dat echt onzinnig geneuzel in de marge en allemaal meelopers.

2 likes

Ach, die is er zo ‘huppeldepup’ ingezet hoor. Geen mens die het dan weet.
Verkoper blij, koper blij. En de wereld draait rustig door. :slightly_smiling_face:

Niemand n mooie gmt 16710…?

Evt in te ruilen een 126610 LV 2023.

Laat me weten, hij moet wel super strak zijn en full set.

3 likes

Gm,

Een 16710, ongepolijst, full set stikdial, 2007 mag ook hoor :watch: :+1: :star_struck:

Goedendag,

Bij Langedyk Vintage Watches hebben ze er 1!

1 like

Rectangular 3186

1 like

Gm,

Nog steeds op zoek naar die ene, smetteloze, ongepoijste full set GMT 16710 stickdial /2007/2008 :watch: Z of M serie.

Wie o Wie…zwart ,coke, of pepsie geen probleem, hoor t graag. bedankt vast

2 likes

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.