2 Vintage Omega boeken binnengekregen. Iemand foto's van pagina's nodig?

Vandaag heb ik de boeken Omega Sportswatches en Omega Watches van John Goldberger binnengekregen. Totaal 400 pagina’s aan vintage Omega horloges. Genoeg lees- en kijkplezier voor de komende periode! Ik ben zelf wel eens op zoek naar bepaalde horloges die verder nergens online te vinden zijn, dus kan me voorstellen dat ik vast iemand blij kan maken met foto’s van bepaalde pagina’s uit dit boek. Ofwel om een originele wijzerplaat te zien of voor andere redenen. Mocht ik iemand blij kunnen maken met wat foto’s van zijn of haar horloge let me know!

9 likes

Gaaf! Als je foto’s van seamaster chrono’s uit de jaren ‘50 en ‘60 hebt zou ik ze wel willen zien! :+1:

1 like

:star_struck: gaaf :clap: zo een familie uitbreiding :mage:
Ik heb nog twee de laatste Omega’s staan :sob:,
Een Omega Genève Chronostop, en een Omega Geneve Dynamic die blijven.
Heb je daar iets van? dat zou leuk zijn :star_struck:
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Hallo Stan, als er een Geneve in staat met arabische uurmarkeringen zoals (zie foto). Graag daar een plaatje van. Mijn Geneve heeft kastnummer 166.0168 en cal 1012.
Groeten Reinold.

1 like

@Vintagemasters
Ik denk, dat je jouw aanbod voor het tonen van foto’s uit deze mooie boeken vooraf even moet toetsen aan de forumregels, zoals:

Neem vooraf contact op met de moderators om te voorkomen dat het forum in de problemen komt.

Overigens Welkom :smiley:

2 likes

Als het legaal is, wil je dan iets plaatsen van de speedmaster 176.0014, met tv dial?

1 like

Staat er helaas niet in. Voor de goede orde en het voorkomen van problemen stuur ik de foto’s enkel in een privébericht. De chrono Seamasters en de geneves zitten inmiddels in de inbox! @SeikoFrank de speedmaster staat er helaas ook niet in…

1 like

Indien aanwezig graag:

Omega Geneve Blue Sunburst
Caliber: 601
Referentie nummer: 135041 135.041
Jaar: 1968 a 1969

Wil geen moraalridder zijn maar koop t boek gewoon als je er iets uit wilt weten…

4 likes

Eigenlijk wel mee eens. Pagina’s kopiëren uit een boek en verspreiden komt op mij over als piraterij…

2 likes

Eigenlijk wel eens met bovenstaande redenen van @AmsterdamVintageWatches en @RLC. Wilde helpen maar ik denk dat het beter is als er een mooi en groot slotje op dit topic komt.

(Na de coronacrisis naar Groningen komen en wat bladeren in het boek/praten over horloges onder het genot van een kopje koffie mag natuurlijk altijd)

6 likes