20mm echt Krokodil en Alligator merkbanden

Prijzen zijn in euro’s en inclusief verzending (risico koper, aangetekende verzending tegen meerprijs), verzending naar België + 1,50 euro. Heb je belangstelling stuur me dan een PB met duidelijke vermelding van het gewenste nummer(s).

Van links naar rechts:

Morellato, ongedragen band van echt lichtbruin glanzend krokodillen leer. Aanzet is 20 aflopend naar 16mm, dikte loopt van 4 naar 2,5mm. Lengte is 118/73 mm, gesp niet meegemeten > 55,- (kan ook met zilveren gesp)

RIOS 1931, zeer licht gedragen band van echt donkerbruin glanzend alligator leer. “Full cut” ofwel grote schub, met de hand genaaid. Aanzet is 20 aflopend naar 18mm, dikte loopt van 6 naar 3mm. Lengte is 114/82 mm, gesp niet meegemeten > 75,-

Morellato, ongedragen band van echt lichtbruin hagedissen leer. Aanzet is 20 aflopend naar 16mm, dikte loopt van 3,5 naar 2mm. Lengte is 118/75 mm, gesp niet meegemeten > VERKOCHT (kan ook met zilveren gesp)

Voor de liefhebbers :wink:

Mijn feedback vind je hier:

Hierboven staat een nauwkeurige beschrijving en een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

1 like

Up

Priced to sell!

Kroko 50 euro
Alligator 70 euro

Vrijdagmiddag aanbieding: samen voor 109 euro, aangetekend jouw kant uit

Up

Up

Ik luister…

Kroko 48 euro
Alligator 68 euro

Kroko 47 euro