21jewels.com

Hallo,

Ik wil een Seiko kinetic kopen (SNG041P) die kost hier in NL ongeveer 470, op 21jewels.com issie te koop voor 239 dollar(!!!)

Mijn vraag is; heeft iemand ervaring met www.21jewels.com?
Hoe groot is bijv de kans dat ik anders een fake horloge krijg? garantie’s etc?? andere tips?? ik heb dit nog nooit gedaan, ik zou elke reactie waarderen.

hele vriendelijke groet
Rein de Boer
Leeuwarden

Ik heb eens even gekeken naar de prijzen van Seiko duikers, en dit ontloopt een andere, welbekende, aanbieder uit Singapore niet veel, soms iets duurder, soms iets goedkoper. Let er wel op dat je een naheffing kunt krijgen van de douane/belasting, tel er voor het gemak dus 20% bij op, als je geluk hebt hoef je dat niet te betalen, maar als je pech hebt wel :smiley:

Verder ziet het er betrouwbaar uit, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zou er gerust iets bestellen.

Ruud

heb twee weken geleden een nieuw model Citizen eco drive gekocht bi 21jewels, het prijs verschil was 200 euro met holland de moeite waard dus. Heb hem vandaag binnen gekregen keurig nieuw in doos, je moet alleen wel tax betalen van 10 euro dit was wel weinig dat kwam omdat hij er een fake rekening bij gedaan had waarin stond dat het horloge maar 49 euro kosten.

Vandaag mij Seiko SNL023P1 ontvangen deze had ik op 28-2-2006 besteld bij 21jewels.com (Freddy Seow) {tu} zoals de website vermeld levertijd 7 t/m 14 dagen.
Dit horloge na 6 werkdagen ontvangen pracht exemplaar.
Ik kan alleen mij ervaring vermelden over deze site en die is in een woord uitmuntend, ik mocht willen dat iedereen zo netjes zijn zaken voor elkaar heeft.
De verkoopprijs in de winkels is 595 euro bij 21jewels.com USD 378 (±315 euro) met een garantiebewijs wat is afgestempeld (een jaar internationale garantie) en geen verzendkosten dat was voor mijn ook een van de reden om met deze site in zee te gaan.
Terwijl er wel voor gewaarschuwd werd, hoefde ik bij aflevering geen TAX te betalen.

Echt een aanraden {tu}

Ook ik heb vorige week bij Freddy een bestelling geplaatst. Keurige communicatie, verpakking en verzending. Levertijd bedroeg ook bij mij slechts 6 werkdagen en de douane heeft geen reden gezien om belasting te heffen. Naast creditcard betaling kun je ook gewoon via de bank electronisch overboeken. Dan komt er wel een bankfee bij maar dat nam ik voor lief.

Kortom, persoonlijk kan ik geen reden vinden om niet opnieuw met Freddy zaken te doen. In mijn ogen ook zeker een aanrader!