22mm strapcode jubilee voor Orient Kamasu

Ik ben op zoek naar iets als onderstaand, als iemand zoiets over heeft verneem ik graag.

1 like

1 like

Thnx, ziet er idd goed uit! Ik hoop echter dat iemand er van 1 af wil of een goedkopere optie nieuw in Europa kent. De Kamasu kost met de originele blikken bracelet 200 euro, dan vind ik het een beetje gekkenwerk om een band van ~ 110 euro incl shipping en invoerrechten te kopen. Al vind ik hem echt mooi :sweat_smile:

1 like

Nog maar een uppie

Wat je ook eens zou kunnen doen, is kijken op AliExpress voor een solid oyster en dan zorgen dat de mid links van die band net zo breed zijn als de originele.

Dank Yannick,
Als er opties op AliExpress staan waarmee ik niet van de regen in de druk kom houd ik mij aanbevolen. Ik kan online geen positieve reviews vinden van bracelets van ome Ali. Zoals het er naar uit ziet wordt het deze zomer de blikken band of als het echt warm wordt een tropic.

1 like

Je kunt het proberen! Niet geschoten is altijd mis. Heb je misschien wel rammelende endlinks, maar dan is de band goed. Je kunt me ook even pb’en, dan zoek ik met je mee :+1:t3::grin:

Ik doe nog 1 upje. Zoals het er nu naar uit ziet ga ik deze zomer shinen met m’n blikken duiker op het strand