5) TK: Orient - King Master "Super Compressor" - JDM - NIEUW!

Orient King Master “Super Compressor” Tri Star
Uitsluitend bestemd voor de Japanse thuismarkt (JDM), een behoorlijk uniek exemplaar dus!

Afgelopen vrijdagavond binnengekregen vanuit Japan; deze unieke JDM Orient “super compressor” reissue van de 1960 King Master Diver.

Het in-house Orient kaliber F6922 is voorzien van 22 jewels, hacking en handwinding. De dagaanduiding is zowel op Japans als op Engels in te stellen, de zondag wordt in het ROOD aangeduid.
De Orient is gelijk na binnenkomst op de watchwinder gezet en heeft over de afgelopen dagen een afwijking van slechts 3 seconden!

Ongedragen mag deze JDM diver, volledig in de stickers, de verkoop in.
Full-set en inclusief alle (import) papieren en de factuur.

Ik heb mijn best gedaan deze mooie “Super Compressor” Orient met fluted bezel, gebold glas en blauwe sunburst wijzerplaat goed op de foto te krijgen echter is het erg lastig met kunstlicht.
Uitgebreide specificaties staan onderaan deze advertentie.

HET VERPLICHTE SIGNALEMENT:
Merk en model: Orient King Master “Super Compressor” Tri Star Diver
Type: WV0031AA
Diameter: 42mm
Leeftijd: Nieuw
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full-Set met alle papieren
Verzendkosten of afgehaald: In overleg (verzending voor rekening en risico koper)
Conditie (krassen, werking etc): Nieuw
Soort uurwerk en kaliber: In-house F6922
Prijs: €325,–

Hierna volgt een aantal recente zelfgemaakte foto’s van het daadwerkelijke object.
Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.
Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

2 likes

En verkocht binnen het HF.
Dank voor het podium…