8)Omega Seamaster Professional 1999

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil

Merk en model: Omega Seamaster 300M
Diameter:41mm
Leeftijd:1993-2006
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):2021
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires:geen
Verzendkosten of afgehaald:liefst afhalen. Verzenden bespreekbaar
Conditie (krassen, werking etc):Nieuwe kroon vorig jaar. Loopt super en ziet er nog goed uit, maar uiteraard geen nieuw horloge in de stickers
Soort uurwerk en kaliber:Omega 1120
Vraagprijs:2500

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

19 likes

Dit horloge is geproduceerd in 1999.

Heerlijk dragend horloge met enorm fijne band en de band zoals hij hoort, met de dunste delen van de band polished en de rest brushed.

Eigenlijk draagt dit horloge veel fijner dan de laatste generatie. Het horloge is iets kleiner maar vooral veel dunner. Deze kan nog eens onder het manchet kruipen.

Een Seamaster eindelijk eens een keer zonder gekleurde bezel. Het maakt het horloge veel ruimer inzetbaar.

Nog wat snelle foto’s van vandaag

17 likes

Geproduceerd in 1999
Band tot polsomtrek 18 (18,5?) cm
Vaste prijs 2500€

1 like

Deze classic blijft maar in de verzameling wegens gebrek aan (serieuze) interesse.

Eigenlijk ben ik er wel blij om :slightly_smiling_face:

Niet meer actief in de verkoop dus, maar een PB kun je er altijd aan wagen

3 likes

Terug in de verkoop.

Ik wil een stalen band voor mijn laatste generatie SMP kopen en deze SMP moet dat mogelijk maken.

4 likes

En de groeten aan de grapjas die vanmorgen 1800 durfde bieden.

18 likes

Ik wil het horloge wel leveren in een Omega reisetui of Omega doosje.

2 likes

Ipv het Omega-etui kunt u ook opteren voor 50€ korting

1 like