Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! 🥳

Hallo allemaal,

Onlangs een Tudor Black Bay Black 79230n nieuw aangeschaft bij Schaap Citroen. Onwijs blij met het horloge, maar afgelopen dagen via foto’s ontdekt dat er een oneffenheid op de wijzerplaat zit bij de r en de o bij het woord Chronometer. Bij schaap citroen geweest en ze kunnen het horloge opsturen naar Tudor en dan komt er een nieuwe wijzerplaat in. Kan tot wel 6 weken duren. Eigenlijk een pietluttig oneffenheid, but once seen it can never be unseen. Daarnaast heb ik mijn horloges graag in perfecte staat. Hoop ook niet dat als ik het horloge terug krijg er krassen op de kast of caseback zijn ontstaan door het openen van de case. Wat zouden jullie doen opsturen en nieuwe plaat erin of gewoon zo laten? Iemand ervaring mee met horloges terug naar Tudor sturen? Duurt het echt tot wel 6 weken of is het vaak sneller? Krijg je standaard krassen van het openen van de caseback? Alvast heel erg bedankt!

MvG Ralph

Zie onderstaande foto’s:


5 likes

Tja het is geen Rolex hè. Hoe is de sluiting? Die viel bij jou van ellende toch ook al uit elkaar?

Ik zou hem opsturen als ik jou was.

11 likes

Persoonlijk zou ik hem terug sturen, nu je het eenmaal weet blijft het je storen.

Plus een horloge open maken hoort zonder krassen te gaan, naar mijn idee.

6 likes

Op laten sturen en krassen uiteraard niet accepteren.

4 likes

Terugsturen en nieuwe plaat erin.

:+1::beers:

1 like

Opsturen en bij afleveren foto’s maken :wink:

2 likes

Terug ermee, leenhorloge accepteren gedurende herstel.

3 likes

ik zou me daar ook aan storen bij een gloedje nieuw horloge, gewoon lekker laten vervangen.

2 likes

pff gewoon terugsturen, alle risico voor hun. Maak wat fotootjes van alles, want je weet het nooit.
Die 6 weken zijn niet interessant, je hebt horloges genoeg.

6 likes

Zeker als je hem zelf gekocht hebt een Nobrainer: terug laten sturen! Dit gaat je op termijn mateloos irriteren.

2 likes

Terugsturen, voor zo’n bedrag moet een horloge imo perfect zijn.
Wel echt balen man

3 likes

:roll_eyes:

:point_up: ik ook

2 likes

Ik zelf zou hem opsturen. Ik vind dit toch anders dan een kras. Dit is een fabrieks foutje. Dit zal je blijven storen.

1 like

Dank allemaal voor de reacties. De knoop doorgehakt hij gaat terug. Ontzettend balen, maar de kennis dat hij niet perfect is en ik weet dat het er zit gaat tot irritatie leiden. Dat doet het nu blijkbaar al anders had ik niet de moeite genomen om naar schaap citroen te gaan en dit topic te starten…

11 likes

Beetje olie erop was het toch? Oh nee, dat was de sluiting :wink:

Terugsturen, zulke rare letters zouden niet mogen natuurlijk.

1 like

Ben ik nu de enige die het raar vindt dat dit door een kwaliteitscontrole bij Tudor komt?
Ik snap dat het geen Rolex is maar het is ook geen goedkoop dingetje, toch?

7 likes

Verstandig besluit :grin: :+1:
Je blijft je er toch aan irriteren als je het weet …

1 like

T blijft mensenwerk … :innocent:

1 like

Er was toch paniek in de keet?!

1 like

Die wijzerplaat is toch gewoon machine werk? dat word fotografisch gecheckt als het goed is

1 like