Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! šŸ„³

Dat is balen zeg. Is het niet gewoon de verkeerde deksel? Brush lijkt iets anders te zijn dan je eerste foto :face_with_monocle:

3 likes

Hahaha, ja! :+1:

Ik ben even gaan zitten tellen, niet eens minutieus, want ik ben geen geduldig type, en ik kom gelijk al op 27 krassen en 12 butsen. Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar? Dat is geen fijne reclame inderdaad. :open_mouth:

2 likes

Waar hebben ze dit gedaan eigenlijk?
Bij Tudor Brussel?

1 like

Wat @Ergo ook al zegt. Misschien verkeerd deksel. Dat lijkt me logischer dan dat ze hem hebben verkloot.

1 like

Ik hoop van harte dat het allemaal goedkomt. Wat een gedoe!

1 like

Dit is gewoon klote voor je @RLC, hoop dat ze met een passende oplossing komen. Ik zou hier ook goed ziek van zijn.

1 like

Mij ook, maar in dit geval toch niet, lijkt me. :frowning:

image

6 likes

Wel fijn om te weten dat Rolex zich compleet heeft losgekoppeld van Tudorā€¦

:grimacing::expressionless::see_no_evil:

Wat een ellende.
Weer 12 weken wachten!?

Hoe is de wijzerplaat nu?
Heb je de rest van het horloge ook grondig gecontroleerd? (*advies: ā€˜met een loepā€™)
:smirk:

:popcorn:

4 likes

Logisch. Wat een gedoe zeg. In vroegere tijden zeiden ze geloof ik ā€œHeb je dat ding op maandag gekocht?ā€ ā€¦pechgevalletje!

Nou ja, nieuw achterdeksel: Weer 12 weken? :rofl: Ik zou er serieus wel even vooraf om vragen, want als ze hem straks weer innemen en houden tot er uit GĆØneve een nieuwe is ben je weer aan de beurt. Man man.

Is de plaat wel helemaal okƩ nu? :thinking:

Alleen het service center van S&C (die het verkloot heeft) is nog wel gewoon Ć©Ć©nā€¦ bij Gassan trouwens ook. :wink:

2 likes

Pff, lijkt wel of ze hem in een papieren zakje gedaan hebben en zo hebben opgestuurd. Met als gevolg band die tegen achterdeksel aan schuurt. Klote zegā€¦

Ben ervan overtuigd dat het allemaal wel goed komt met het horlogeā€¦ de foto voor inlevering is voldoende bewijs. Maar of de relatie ook goed komt ā€¦???

Daarom enkel Keulen of Brussel als er wat is.

2 likes

Is dat sarcastisch of echt zo? Want dan heb ik wat gemist :grimacing:

Als jij een klokkie koopt bij S&C en er is iets mee, dan ga je toch eerst daar je verhaal halen. Ik wel denk ik. Je mag er bovendien best wel vanuit gaan dat een RSC (dat zijn S&C/Gassan/Martens) aan hoge standaarden moet voldoen als het gaat om reparatie. Gevalletje pech dit, dubbelā€¦

Ps voor complete revisie ga ik ook naar Keulen/Brussel. Dus ben het wel met je eens hoor.

Lijkt me alsof iemand het heeft proberen verwijderen met zo een aliexpress 3-pin alvorens te beseffen waar hij uberhaupt mee bezig is.

Persoonlijk zouden de krassen me niet uitmaken maar gewoonweg het feit dat je zo lang hebt mogen wachten en er alsnog niet professioneel te werk is gegaan, nee dat is een dealbreaker.
Ik zou vragen voor geld terug

Ben er kotsbeu van. Wat een ellende. De wijzerplaat is goed maar een compleet afgeragde achterdeksel ervoor terug. Ik ben er klaar mee. Direct mail naar contact persoon van het service centrum gestuurd met fotoā€™s. Geld terug of een nieuwe. Andere opties zijn er mijns inziens niet meerā€¦

14 likes

Who man, dat is echt kl#te @RLC!!!
Hier kun je inderdaad biet mee akkoord gaan. Ik had beter verwacht van een merk als Tudor :slightly_frowning_face:

Ik zei eerder nog ā€œgewoon een nieuw dekselā€, maar ik kan me bij nader inzien voorstellen dat je het hele horloge niet meer vertrouwt. Tenslotte weet je nooit wat iemand verder heeft uitgespookt, als hij gek genoeg is om het deksel eraf te willen halen met een klauwhamer.

1 like

Ken je de wet van Murphy? Sterke Ralph.

1 like

Daar heeft deze soap inderdaad alles van weg!

1 like