Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! 🥳

Wat een verhaal, idd een never ending story. Ik was helemaal klaar met het hele horloge.

Ik BEN na vandaag inmiddels helemaal klaar met het horloge

1 like

Dit kan absoluut niet. Wat een slechte zaak. Terecht dat je er ziek van bent. Weg met dat ding. Sterkte…goed klote dit.

Sterkte!

En dan?
Misschien S&C toch nog even de kans geven e.e.a. te herstellen.
Een nieuwe deksel zijn de kosten niet, en dan maar hopen dat het interieur o.k. is…:nerd_face:

Nah. Oprotten met die rotzooi. Je moet hem niet meer willen RLC. Geld terug of een ander exemplaar. Er heeft een incompetente aap aan dat ding zitten kloten.

2 likes

Logisch. Ik ben benieuwd wat SC gaat aanbieden qua herstel. Leuk dat een deksel relatief makkelijk te vervangen is, maar 13 weken wachten op een reparatie waarna je vervolgens mee in je maag zit is niet tof en ook eigenlijk niet uit te drukken in een vergoeding… Ze kunnen altijd iets aanbieden, maar 13 weken als horlogeliefhebber zonder dat ene horloge wat je hart sneller deed kloppen is gewoon ruk.

1 like

Balen dit, maar ik denk dat deze Tudor je iets wil vertellen.

Ga nu eens voor die Rolex

6 likes

Wat een ellende @RLC hopelijk krijg je geld terug .

1 like

Wat een dubbele afknapper zo. Belachelijk en ronduit schofterig,dat ze het horloge zo weer uitleveren. Menig caseback ziet er na 10 jaar nog niet zo uit. Geld terug en bij goede AD nieuwe halen.

1 like

Dit mag je toch niet verwachten. Damn. Wat een controle ook van Schaap en Citroen…

Ehhhh had je dit niet al in de zaak gezien?

Toen zat de sticker er nog op. En het was paar minuten voor sluitingstijd en ik moest nog even terug naar mijn werk. Op het eerste gezicht met de sticker erop leek er niets aan de hand. Tot dat ik hem thuis eraf haalde en die bak ellende zag.

3 likes

Man, draag het ding nou toch gewoon.

Zal je zien, heb je em straks helemaal perfect en dan stoot je er een grote deuk in of zo.

6 likes

Chips Ralph, wat een ellende! :slightly_frowning_face: Wetende dat je zo’n groot liefhebber bent kan ik me de frustratie goed voorstellen. Ik hoop dat aan deze kl*te-situatie snel een eind komt voor je. Slechte reclame voor S&C/Tudor.

Dat zou ik nu ook niet doen hoor.

Da’s dan ook knap kløte! Maar dan is de schade wel door jezelf veroorzaakt. Voelt toch anders denk ik. :thinking:

1 like

Zal mij niet snel overkomen. Ben altijd er zuinig op mijn horloges en draag ze alleen in het weekend. Allemaal perfecte staat. Onacceptabel dat je iets bij een juwelier inlevert in perfecte staat en hem afgeragd terug krijgt.

Vergelijken het met je auto. Ze gaan aan de motor kloten en je krijgt een bekraste motorkap terug. Dat kan toch ook niet!

5 likes

Omdat er was krassen op de caseback zitten?

Klote, slordig etc etc. ja zeker.

Maar move on en draag het ding gewoon.

3 likes

Oké. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik vraag me af wat iemand die dit aanricht bij een deksel, heeft aangericht bij het binnenwerk. Dat horloge is effectief waardeloos geworden voor iedereen die weet wie eraan heeft zitten ‘werken’.

2 likes