Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! šŸ„³

Het was een nieuw horloge. Dan wens en verwacht ik hem ook na 13 weken wachten als nieuw terug.

15 likes

Wat een frustrerende boel man pfff.

Dat hebben ze bij dit horloge goed omzeep geholpen voor @RLC

Sterkte @RLC , hopelijk snel de gepaste en gewenste oplossing voor je!

1 like

Het erge is ook dat eerder in het topic nog werd gezegd dat dit zou kunnen gebeuren dat je het horloge beschadigd terug zou kunnen krijgen. En dan overkomt het je nog ook. Man man man. :confounded:

1 like

Nou eh, wat mij betreft ben je er nu welā€¦

2 likes

Ja weg met dat ding. Het plezier is compleet vergald!

1 like

Ik kom ā€˜m zo wel gratis ophalen Ralph :slight_smile: !

Nee zonder dollen, na al die ellende is de lol er snel af.
Ik hoop voor je, dat je netjes je geld terug krijgt!

1 like

Wel heel triest dit. Had toch beter verwacht van Tudor.
Doe nu die Explorer maar :+1:

Ik zou het ook niet accepteren hoor. Gewoon terug ermee.

Horloge is nieuw gekocht.

Laten we niet overdrijvenā€¦

Tenzij je het er mee eens bent Ralph? Dan bied ik je de helft van je aankoopbedrag :v:t2:

4 likes

Jawel, overdrijven is leuk. :sunglasses:

Hoef je niet te proberen, @Santa_Sangre biedt het volledige aankoopbedrag al. :wink:

1 like

Ja snap ik, en nu zitten er wat krasjes op. Zeer vervelend.

Het leven is te kort om je om dit soort zaken druk te maken vind ik.
Geniet er gewoon van, krassen krijg je er toch wel een keer op.
Het is een horloge, geen heilige maagd Maria.

13 likes

Krassen door een ander = kut.
Krassen door jezelf = kut maar ok.

10 likes

Mijn horloges zijn allemaal smetteloos. Ook na een jaar dragen. Onacceptabel dus en niet mijn manier van doen.

Zo, dat had ik niet verwacht van een tudor service center. Dacht ie dat het een wipdekseltje was? Wat een prutswerk.

1 like

Dieptriest. Dit verwacht je bij de tabakshop die tevens Oozooā€™s verkoopt en ā€œwel ff voor 3,50 een batterijtje vervangtā€. Belachelijk en onacceptabel Ralph. Sterkte, hopelijk kom je er met ze uit. Feestje zou voor mij ook verziekt zijn.

1 like

Nah, ik snap wat je bedoelt maar je zou hem in de winkel zo ook niet meenemen als je hem nieuw koopt. Belangrijker nog. Wil je er vanaf gaat de koper erover beginnen natuurlijk.

1 like

Ik begrijp uit het verhaal dat Tudor het probleem met de plaat heeft verholpen, maar dat het bij het in en/of uitbouwen van de plaat in het S&C servicecenter fout moet zijn gegaan.

2 likes

:joy:

1 like

De schade op het deksel heeft niks met Tudor te maken.

Note to myself: Als ik mijn Pelagos weer ophaal even in de winkel checken of alles okĆ© (onbeschadigd) is. Die is ook al opgeschroefd voordat 'ie naar GenĆØve is verstuurd.

1 like