Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! 🥳

@Blauwbeer @Mafkees

Help die jonguh eens joh hey

Sterkte @RLC het is wel veel gedoe. Ga mij verder niet mengen in de discussie. Ben wel benieuwd naar de oplossing van schaap en Citroen.

Ze zijn in het weekend ook open. :+1:

Tip twee: ga er niet heen met “ik heb recht op…!” maar met “…, wat kunnen jullie voor mij betekenen?”.
Mocht het uit de hand lopen en er moet gepast geweld aan te pas komen… call me :wink:

11 likes

12 likes

:point_up:

Trek hem een keer langs een baksteen en ga er eindelijk van genieten.

8 likes

1 like

Ja, of hij valt van z’n vrijgevochten mannentafeltje af.

9 likes

Voila en kunt aangeven dat je echt een enorme liefhebber bent en je geen raad weet met deze situatie omdat je er niet mee kunt leven.
Triest gezicht trekken (desnoods vrijdagnacht even overslaan) en wanneer er niets gebeurd, aangeven dat enige mede horloge liefhebbers van HF je hebben geadviseerd om de juiste oplossing te vragen…

3 likes

Ik kom ook mee :sunglasses:
250px-Terminator-2-judgement-day

De cuckbunker. :joy:

4 likes

Ze mogen alvast 3 stalen Daytona’s voor list klaarleggen :sunglasses:

Edit: met Schiphol korting!

3 likes

Inderdaad, doet wonderen!

Mijn gepolijste DJ hetzelfde verhaal. Gewoon langs gaan en vooral zeggen wat het met je doet. Want als ik in jouw schoenen stond zou ik dat horloge niet meer vertrouwen.

3 likes

Of je gaat even echt aan de slag:

Zo binnenkomen:
image

Dan als ze voorstellen dat je er mee moet leven:
image

Vervolgens wanneer ze blijven volhouden:
image

Nog even het verweer blijven aanhoren:
image

En dan aangeven dat een heel (groot gedeelte van) HF vindt dat ze het moeten terugnemen.

16 likes

Van achteraf kijk je een koe in de kont, zei mn opa altijd, maar toch…
JE WILT EEN ROLEX! KOOP DAN EEN ROLEX !!!

Olie is om mee te worstelen :wink:

Maar @RLC ik begrijp je frustratie volkomen, zou ook het horloge niet meer willen nu. Maar dat is impuls en wat @Watch2Morrow zegt, beter even langs voor een goed gesprek en ze de ruimte te geven zelf met een oplossing te komen. Het lijkt mij dat ze dit wel op gaan lossen en hopelijk ook naar je tevredenheid.

In ieder geval succes en hopelijk een goede afloop.

3 likes

Dit is inderdaad het meest waarschijnlijke scenario Ralph. Wel duidelijk aangeven dat je een rasechte liefhebber bent en geen doorsnee gebruiker. Dat verklaart voor hen ook veel. Succes! :+1:

3 likes

Komop jongens, vinden jullie sommige reacties in dit topic nou niet een beetje lullig? Het is gewoon vervelend als dit gebeurt, klaar.

7 likes

Ik was er ook van uit gegaan dat Ralph daar zijn verhaal doet en ze dus snappen hoe erg dit voor hem is. Hij is geen doorsnee gebruiker zoals ik die er niet om maalt maar een liefhebber die dit zelf voorkomt.

Maar inderdaad goede aanvulling want het is factor die meegewogen wordt.

1 like

S&C is dan ook intens incapabel. Ter vermaak nog maar eens een foto hoe ik laatst mijn band van mijn Omega terug kreeg na het plaatsen van een extra schakel.

22 likes