Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! 🥳

Oh my… :hushed:

Ik heb vroegâh gewerkt achter de klantenservicebalie bij een groothandel en later bij een detailhandel, en gebaseerd op die ervaring kan ik je het volgende vertellen: als je daar binnenkomt met ‘ik heb recht op’ en ‘jullie zijn kudt, los het maar heel snel op’ dan steekt de medewerker in kwestie in zijn hoofd een hele grote middelvinger naar je op. Als je geluk hebt en hij (m/v) is professioneel, dan spant diegene zich alsnog in en krijg je gewoon waar je recht op hebt. Maar als je pech hebt en diegene is óók met het verkeerde been uit bed gestapt, dan ga je gegarandeerd met lege handen naar huis.

Ik sluit me aan bij wat Metin zegt. Stel je eerlijk en rustig op bij S&C en benadruk gewoon hoe vervelend het voor je is. Als ze moeilijk doen kun je altijd nog boos worden.

6 likes

ik mis hier nog LGBTIQCAPGNGFNBA. Foei Mafkees. We leven in 2019, iedereen inclusief. :rainbow_flag::rainbow_flag:

3 likes

Dit vind ik dan weer mooi hoor, SCI over here!
Geniet ik van :)!
Knap gezien :slight_smile:

1 like

:joy:

Klopt. Dat is ook wat er vreselijk fout gaat in Nederland. In de rest van de wereld gaat een medewerker keihard z’n best doen om het probleem wat de klant niet heeft veroorzaakt op te lossen.

3 likes

Waar kijken we naar?

Dit heet bij ons thuis een k*tzaak

Boe-hoe. Want Jantje of Mo van S&C kan er wat aan doen dat de medewerker van het reparatiecentrum in Brussel iets verkeerd heeft gedaan? Een beetje volwassen opstelling brengt je verder in het leven dan de tent afbreken omdat je vindt dat je recht hebt om boos te zijn. Redelijk blijven levert altijd meer op dan boos worden en boos worden is een teken van zwakte, maar dat is weer een discussie voor een andere dag.

4 likes

Kijk goed naar de sluiting en de endlink. En naar de “tramrails” die opeens niet meer gepolijst zijn :wink:

1 like

Nee ben het niet met je eens. En zodra je zaken doet buiten de grens kom je er wel achter dat veel mensen het zo niet zien. Ik heb dat met zaken doen met vooral Amerikanen wel afgeleerd.

1 like

Dit is dat topic waar ik met leesbril sterkte +3 en loupe me rot heb gezocht naar die vreselijke oneffenheid, dus om nou te zeggen dat ik hier mijn hart en ziel in kan leggen, nee.

Maar ik ben strafrechtjurist dus ik wacht rustig tot Sylvester Metin en Arnold Lasteraar hun ding hebben gedaan.

Overigens is neverending nightmare een juiste titel. Dit oneffenheidje gaat inmiddels richting 400 antwoorden.

15 likes

Bedankt voor de tip! :smiley: Ik zal geen zaken meer met Amerikanen doen.

1 like

:joy: :+1:
Ik wens TS veel succes.
Heb m’n steentje bijgedragen door jullie in het topic te betrekken… Ik trek mij nu weer terug (niet af).

Mocht iemand nog een leesbril nodig hebben…
:point_up:️Pb

8 likes

Ik vind de Nederlandse nuchterheid dan ook lovenswaardig. En dat het buiten de grens kennelijk anders is, doet mij concluderen dat het er buiten ons kikkerlandje minder fijn aan toegaat :wink:

Als stoere jongen een zaak bij elkaar schreeuwen kan. Maar reken dan ook niet op sympathie vanuit de medewerkers.

Ja, dan pik je er ook een lekker rustig en nuchter volkje uit :joy:

1 like

Krijg nou tieten, is dit gebeurt na het plaatsen van een schakel?
Hebben ze m ff over de bandschuurmachine getrokken?

1 like

Of verkeerd om gemonteerd misschien :joy:

5 likes

@Jur is dit geen handel?

10 likes

Chowmonkey bedoelt dat de klant in andere landen nog koning is terwijl deze in Nederland stront (ka) is…

1 like

Wat ik bedoel is dat redelijk blijven altijd goed is. Maar als je een nieuw horloge koopt a 3500 euro en je accepteert dat ze het opsturen omdat er iets op de dial niet goed is dan ben je al heeeeeeeeeeeeel redelijk geweest. Eigenlijk hoor je gelijk een nieuwe te krijgen en lost S&C het zelf maar op. Als dan uiteindelijk je het horloge terugkrijgt in de huidige staat lijkt mij dat het stadium van redelijk wel voorbij is. Ik zou goed pissed zijn en dat ook wel laten merken. Maar dat ben ik :wink:

5 likes