Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! šŸ„³

Exact!

Kalmte kan u reddenā€¦, Als je rustig begint en je je openstelt voor hun voorstel is er wel speling maar daar een beetje staan roepen heeft niet echt nut.

2 likes

Gelijk hebben is nog altijd wat anders dan gelijk krijgen. Ik denk niet dat deze ā€˜klant is koningā€™-mentaliteit beperkt is tot het buitenland. Een groot verschil is natuurlijk dat een medewerker in loondienst 's avonds de deur achter zich dichttrekt en zo lang mogelijk niet meer aan zijn baan denkt. Terwijl het voor iemand met 'n eenmanszaak zijn brood en zijn levenswerk is.

Daarnaast, vergis je niet: vraag een willekeurige Jumbo-medewerker maar eens naar de zeven zekerheden. Bedrijven stoppen heel erg veel energie in klanttevredenheid. Extreem veel energie. Maar aan het einde van de dag moeten de medewerkers het uitvoeren en als je alle goodwill verspilt met je houding, dan moet je niet verbaasd zijn als je geen 110% inzet krijgt.

p.s.
Maar heren, dit is allemaal niet aan de orde. TS gaat dit weekend gewoon een lekker bakkie pleur drinken bij S&C en komt met een puntgaaf achterdeksel terug.

3 likes

Je vergeet steeds dat de klant net 3500 euro van zā€™n hardverdiende centen heeft uitgegeven en recht heeft op een behoorlijk product. Als klant zou je je niet bezig hoeven houden met de beslommeringen van personeel. Daarvoor ga je namelijk geen horloge kopen.

Maar goed we dwalen af :wink:

1 like

Kijk, door een discussie op HF wordt je beeld en ergernis soms ook erger als je 50x hoort dat het zo achterlijk is die krassen.
Maar kijk naar het topic van de DJ met ongelijke lugs. Langs bij de verkoper en na 4 maanden netjes je geld terug.

2 likes

Ik vind dit toch wel tamelijk zwaar overdreven, klopt, het is niet netjes, niet professioneel maar om het horloge nu gelijk naar de kliko te verwijzen? Kom op zeg.

2 likes

Begrijpelijk, maar het helpt je in NL totaal niet. Daarbuiten wel?

Dat ben ik tweemaal met je eens.
Maar voor de medewerker ben je gewoon weer een klant met een probleem. En dan sta je voor de keuze: wil je de lastige klant zijn, die de dag van de willekeurige medewerker die de pech heeft om als eerste oogcontact te maken vergalt met zijn houding, of wil je de relaxte klant zijn die gewoon graag geholpen wil worden en zich daarom redelijk opstelt? :slight_smile:

4 likes

In de VS zou je sowieso gelijk een ander horloge hebben gehad.

Ik zou het een stunt vinden als ze nu bij S&C meelezen en morgen @RLC opwachten met een money gun.

  • Goedemorgen, ik heb gisteren mijn Tudorā€¦
  • Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, oprapen en wegwezen jij :smile:
20 likes

Mocht iemand kaas nodig hebben, PB!

8 likes

Doe maar een stuk belegen kaas van een pond.

1 like

Kom maar halen

Doe je geen verzending?

1 like

Uiteraard
Kost net zoveel als het pond kaasšŸ˜‚

1 like

Nee joh het is veel leuker om lekker te roeptoeteren en stoer te doen met ā€˜ik zou dit dat zus zo.ā€™ Dan is iedereen hier onder de indruk van je, terwijl je in het echt gewoon een horlogenerd bent met een toetsenbord.:joy:

17 likes

Maar je kaas boerderij is dik uur rijden voor me. Das net te ver.

1 like

Jur heeft er zelf ook een nodig :star_struck::sunglasses::v:ļø

2 likes

Kan wel 'n cheesy horloge meet organiseren? :sob::joy:

3 likes

Kaas niet. Doe maar wijn :grimacing:

2 likes