Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! đŸ„ł

Lekkerrrr

@SchaapenCitroen

Zo dan :wink:

2 likes

Die vorige gingen veel te snel op.
Zit daar garantie op?

1 like

Lijkt me top. Ik hou wel van een lekker kaasje.
Wijn proeverijtje erbij :+1:

2 likes

Ik formuleerde het inderdaad erg scherp. Te scherp. De boodschap die ik ermee wilde overbrengen komt op deze manier op internet niet over. Alleen het “effectief waardeloos” althans. Natuurlijk is het niet Ă©cht effectief waardeloos. Maar zonder dat het horloge van binnen weer is nagekeken, is het geen Tudor van 3500 piek.

De rest, daar sta ik nog met volle overtuiging achter. Als je niet normaal om kunt gaan met het ene onderdeel, dan vertrouw ik je niet met de andere onderdelen.

Dit is onzuiver. Ik heb nergens gezegd dat ik iets “zou” en niemand hoeft onder de indruk te zijn van hoe stoer ik wel of niet ben. Ik heb gewoon een mening over wat er met dit horloge is gebeurd.

Dit is wel honderd procent waar. :joy:

4 likes

[

Vetgedrukte tekst

2016 :expressionless:

Nee

Dat zou leuk zijn Erik.
Lekker borrelen en kaas eten en ondertussen horloges met onze vette vingen besmeuren en uit de handen laten vallen na een glaasje teveel :star_struck:

2 likes

Het gaat niet alleen over jou.

1 like

Ik zou mn Hummer door de gevel rammen en het zelf afhandelen !!!

1 like

Cool. En dan?
Mijn zolder kunnen 30 1 persoons luchtbedden. Of 15 2 persoons, maar dat zoeken jullie maar uit

3 likes

Gordon? Ben jij het?

2 likes

Dan heb ik je verkeerd begrepen. Je reageerde op het bericht van @malus65 dat wel alleen over mij ging. Daar verbond ik de onterechte conclusie aan dat jij het over mij had.

Dit is overigens honderd procent waar. :joy:

2 likes

Dan doen we het ergens waar tapijt ligt. Of in de Supperclub, daar ligt iedereen op grote bedden.

1 like

Op twitter ook niet erg actief https://twitter.com/Schaap_Citroen

Op zich snap ik je wel, maar toch vind ik het dramagehalte niet van de lucht. Iedereen valt over de krasjes in het deksel en ondertussen is er nog geen foto van de voorkant gepost. Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal. Zoek maar eens op Girard Perregaux en Malus, als je drama wilt.
Heb het zelf al gedaan, als troost voor ts, onder het motto: gedeelde smart is halve smart.

2 likes

Gok met name de mannen die aangeven dat je er mee moet leven en niet moet zeuren bla bla bla.

Ik zou al huilen na 12 weken wachten na je aankoop van 3500 euro
 krijg je hem ook nog eens zo terug


@RLC met een hoop dingen ben je bijzonder, maar in deze heb je volledig gelijk.

Men zal vast wel met een passende oplossing komen.

4 likes

BĂȘĂȘhhh, weln beetje zuur.

Schaap & Citroen, see what i did there?

5 likes

Nou valt wel mee toch?? :sunglasses:

1 like

Zie edit in blur :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like