Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! 🥳

Denk dat het een goed idee is om te vertellen wat dit met jou doet als horlogefanaat en dit ook niet verwacht bij service aan een horloge van dit kaliber/prijsklasse. Netjes en rustig blijven is het devies. Laat hun maar een passende oplossing bedenken waar jij je in kunt vinden.
Net zelf een probleem met een Samsonite laptop rugzak op deze manier opgelost. 15 maanden jong, één van de ritsen goed kapot. Heb 2 jaar beperkte garantie, ritsen vallen hier dus niet onder. Bonnetje opgezocht en dinsdagmiddag teruggegaan. Verteld dat ik dit toch niet had verwacht bij een merktas van Samsonite en
destijds juist gekozen had voor de wat duurdere Samsonite ivm intensief gebruik. Claimformuliertje aldaar door de winkelier ingevuld en rugtas door hen opgestuurd aan Samsonite. Vanmiddag kreeg ik al een telefoontje dat er een nieuwe zelfde rugtas voor mij klaar lag. Meteen even opgehaald. Bedankt voor de perfecte service!
Ik hoop van harte dat er een prima oplossing voor je prachtige Tudor komt en je hem alsnog met veel plezier lange tijd zult dragen!

7 likes

In dat stadium zit ik inmiddels ook. Heb lang genoeg meegewerkt aan poor quality control van zowel Tudor als schaap citroen bij een nieuw horloge met fabrieksfout. Na 13 weken is de maat vol.

2 likes

Moeten we morgen de kranten in de gaten houden ivm nog meer handgranaten aan deuren in Amsterdam?

Haha nee hoor ben een vredelievend persoon, maar ben wel pissed om de hele situatie en belabberde gang van zaken

2 likes

Overigens lijkt me het verstandigste om open en rustig het gesprek in te gaan. Maar stevig in je schoenen te staan om te zorgen dat je tevreden weer vertrekt.

Zonder horloge?

Nouja eigenlijk sta je op dit punt ijzersterk. Horloge is smetteloos ingeleverd en dit is bevestigd de s@c. Ik zou gewoon aangeven dat je het horloge zoals ontvangen is niet kan accepteren. En s&c de mogelijkheid geven voor een oplossing zoals jij mag verwachten

Gewoon klagen bij Schaap en verzoeken dat de hele klok bij tudor in Zwitserland wordt beoordeeld en gerepareerd.

Ik heb ook wat akkefietjes gehad met horloges en vertrouw geen enkele importeur of horlogemaker van een juwelier. Al mijn klokken gaan terug naar Zwitserland of naar een horlogemaker die nog preciezer is dan ik ben.

1 like

Geen optie meer. Heb 13 weken lopen wachten om een beschadigd horloge terug te krijgen. De maat is vol.

2 likes

Gaan ze niet aan meewerken want dit nieuwe probleem hebben ze nog niet kunnen verhelpen.

1 like

Het houdt een keer op. Heb het horloge nieuw gekocht met een fabrieks fout en ben het dupe van zowel poor quality control van zowel Tudor als schaap citroen. Krijg mijn nieuwe horloge beschadigd terug. Hoop dat ze snappen dat het zo niet werkt.

Ze gaan je voorstellen om het achterdeksel te polijsten, dat weet je toch? Dat is gewoon ook de meest voor de hand liggende oplossing.

1 like

Als ze zo onzorgvuldig met de deksel zijn omgegaan, wie weet wat er met het uurwerk gebeurd is…

1 like

Qft. Balen. :pensive:

Juridisch gezien moet je s&c in de gelegenheid stellen binnen een redelijk termijn het goed in een staat te brengen wat je redelijkerwijs had kunnen verwachten bij de aankoop.

Oftewel een nieuwe deksel. Drammen zoals je nu doet met poor quality control zou ik niet doen. Ik raak al licht geïrriteerd, laat staan iemand daar aan de balie staat🙃

Nieuwe achterdeksel binnen een redelijk termijn en als coulance een korting zou voldoende moeten zijn. Dit mag je ook wel verwachten na alle ongemak.

8 likes

Ongemak? Je hebt een horloge een tijdje niet? Hou op hoor :joy:

Nieuwe deksel, haal- en brengservice van het horloge en je kan er weer tegenaan.

3 likes

Die termijn hebben ze al gehad bij het repareren van de dial volgens mij.

Nieuw probleem, nieuwe termijn.

2 likes

:point_up:

Nah, onzin. Hoeveel weken wachten op je nieuwe horloge van 3500 euro is redelijk. T’is nu net alsof TS een zeikerd is omdat hij niet wil wachten. Dat is de omgekeerde wereld natuurlijk.

1 like