Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! šŸ„³

Gast, ze staan allemaal onder elkaar in de openings post van het topic. Hoe kan je 2 weken achter lopen :joy:

4 likes

Ik vind het niet fijn lezen op een telefoon scherm. Dus ik zie het dan langskomen maar vergeet het vervolgens er even op de PC weer bij te zoeken. Amateur die ik ben. :face_with_raised_eyebrow::tired_face::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heb je nog een BlackBerry?

1 like

Nee gewoon een grote kont Samsung S9+ maar dan nog is het niet ideaal. Ik wil daar gewoon rustig voor gaan zitten achter dat 32 inch scherm. Kop rooibos thee. Stukje trekdrop in de waffel. Dood konijn op schoot.

8 likes

Ehā€¦ volgens mij moet Ralph uberhaupt nog contact met ze opnemen. Misschien wat voorbarig?

Groet, Vincent

1 like

Doe nou niet! Het was net rustig zonder @HanDavinci. :persevere:

1 like

Mijn beeld van jou is aan het veranderen :joy:

2 likes

Ik sta er van te kijken dat er hier mensen zijn die vinden dat hij het er maar lekker bij moet laten en van het horloge moet gaan genieten. Als hij een horloge in deze staat had gewild, had hij niet de hoofdprijs bij de AD betaald voor een nieuwe. Dan had hij hier in het blauwe gedeelte er wel eentje opgepikt.

Wellicht ben ik wel teveel Nederlander, maar ik ga nog terug naar de AH als ik een zak rotte avocados te pakken heb.

4 likes

Zo ver is het toch nog helemaal niet?

Nou fijn zeg al die meningen enzo maaruh

Ben ik de enige die dit best bijzonder vond ? Zeker voor iemand die dus een ā€œcollectieā€ heeft :thinking:

10 likes

Volgens mij is dat allemaal grootspraakā€¦ :innocent:

Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand hier is die het normaal vind dat je een onbeschadigd product beschadigd terugkrijgt van een ā€˜vakmanā€™. Is alsof je naar de garage gaat voor een nieuw setje banden en je de auto terugkrijgt met een dikke kras op het voorportier. ā€œAch meneer, het is een gebruiksvoorwerp. Wat loopt u nou te zeuren. Hij rijdt toch nog gewoon?ā€ :wink:

2 likes

Slaap lekker @RLC, ik verwacht morgen een soortelijke actie als hieronder. Jij gaat thuis voor je zonnebrillen en zakmesjes staan enā€¦!

9 likes

Zo loste SC het - zƩƩr netjes - bij mij op!:

1 like

Kan toch? Beetje afhankelijk van je werk denk ikā€¦

1 like

Ja zoiets kan natuurlijk , maar dan ook na werk niet?
Lijkt mij in ieder geval knap lastig :sweat_smile:

3 likes

Mag op mijn werk geen horloge aan. :wink::+1:

2 likes

Ja precies! Ik zou thuis meteen een horloge uitkiezen en dragen.

2 likes

Al is het het horloge waar je ooit voor viel, de klik gaat er niet meer komen.

Alsof het meisje van je dromen tijdens de eerste date goulash over je nieuwe blouse uitkotst in de disco. Onherstelbaar.

11 likes

:rofl: :joy: ā€¦ wil je er over praten? :sunglasses:

3 likes

Zo heurt het, maar is inmiddels al wel een aantal jaren geldenā€¦:tongue:

1 like