Aanwinst Tissot Odaci-T

Vandaag voor mijn vriendin gekocht.

Natuurlijk is het alleen een excuus zodat ik de T-Touch binnenkort mag kopen voor mijzelf :). Of iets anders leuks uit de bijgeleverde catalogus of iets Vintage-achtigs uit het eveneens bijgeveleverde ‘The story of a watch company’ boekje.

Gekocht bij Schaap/Citroen op de Rotterdamse Lijnbaan. Goed geholpen door leuke jonge meid. Helemaal niets voor mij zo’n ‘echte’ juwelier - had wel eens gehoord dat juweliers het niet zo hebben op mensen in hun alledaagse kloffie, maar was hier niets van te merken.

Reden tot aankoop: een voor mij schappelijke prijs binnen mijn budget, maar de voornaamste reden toch wel de band. Het is eigenlijk een heel leuke armband met één schakel horloge.

Klein nadeel: de schakeltjes willen wel eens een haartje hier en daar meenemen, als het horloge los wordt gedragen en draait om de pols.

Data logo, en bovenste foto geleend van Tissot.ch. Onderste foto’s in zwart wit/grijs en de gekleurde van de doos en doos-wikkel zijn wel zelf gemaakt, alleen bij gebrek aan mooi helder licht, maar even ge-foto-shopt.

Player :wink: Nee een leuk horloge voor een dame hoor. Veel plezier. Ben benieuwd welke T-Touch je gaat scoren.

Gefeliciteerd vriendin van Michael:) mooi horloge met armband, of andersom(tu) Veel draagplezier!

Mijn beste,

Jou vriendin heeft het maar getroffen met zo’n horlogeminnende vriend.
Misschien bedank zij jou wel met een ‘T-Touch’ voor de Kerst.
Immers:
“Het danken is aandacht geven aan het schenken“.

Orologio Signaturis Temporis.:wink: